معاون امور عمرانی فرمانداری ملایر با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات در رسیدگی به مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، کمک به تولیدکنندگان و کارآفرینان را برابر با کمک به جامعه و جوانان شهرستان و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دانست.
کد خبر: ۶۷۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 14 November 2018
حسین فارسی گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و رسالت سربازی ما و پیروی راستین از آرمان‌های شهدای عظیم‌الشان در شرایط و مقطع کنونی، انجام کار جهادی است.

به گزارش ایسنا، فارسی افزود: پیرو بازدید هفته گذشته معاون استاندار و فرماندار ملایر از واحد نگهداری و پرورش دام سنگین شیری شیرین دشت، هیئتی متشکل از مسئولان دستگاه‌های ذیربط و بخشدار جوکار، در محل این واحد تولیدی حاضر شده و در نشست مشترکی با مدیریت مجموعه، مسائل و مشکلات این دامپروری را بررسی کردند.

وی برگزاری نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات این واحد را دستور فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد و ادامه داد: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار، حمایت از تولید و حفظ اشتغال موجود، از جمله سیاست‌های بنیادین و اصولی مدیریت ارشد شهرستان است.

فارسی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست و حضور ما در این واحد تولیدی همراهی با تولیدکننده و کمک به اشتغال و تولید بود، به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در راستای القای ضعف و ناکارآمدی در زمینه عملکرد مسئولان و نظام اسلامی در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه انجام رسالت سربازی و پیروی راستین از آرمان‌های شهدای عظیم‌الشأن در شرایط و مقطع کنونی، انجام کار جهادی است، ادامه داد: کمک به رونق تولید هم‌طراز با کمک به نظام، دولت و جامعه است و هر یک از ما با انجام درست وظایف قانونی در راستای حمایت از تولیدکننده، به افزایش امید در جامعه و ناامیدی دشمنان از به‌کارگیری حربه تحریم و تهدید علیه ملت بزرگ و شریف ایران، کمک کرده‌ایم.

فارسی خاطرنشان کرد: در این نشست، مسائل و مشکلات این واحد تولیدی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف مطرح و با طرح نظرات و دیدگاه‌های حاضران، تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار