نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با مدیرکل تأمین اجتماعی همدان داشتیم در خصوص راه‌اندازی پلی‌کلینیک تخصصی ملایر بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۶۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 12 November 2018
حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه ملایر در ارائه خدمات درمانی معین جنوب استان همدان است، گفت: پلی‌کلینیک تخصصی ملایر هرچه سریعتر راه‌اندازی شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه پلی‌کلینیک برای این شهرستان حیاتی است، افزود: با توجه به اینکه ملایر در ارائه خدمات درمانی، معین جنوب استان همدان است باید هر چه سریعتر این پلی‌کلینیک راه‌اندازی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از نگاه ویژه مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان و تلاش‌های رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر، گفت: هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی به خوبی اجرا شده و مردم رضایت کامل از آن دارند.

وی ایجاد یک شعبه اقماری تأمین اجتماعی در بخش جوکار با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر با وجود شهر ازندریان با ۱۲ هزار نفر جمعیت را ضروری دانست و تصریح کرد: با وجود پیگیری‌های مستمر هنوز این خواسته محقق نشده است.

آزادیخواه یادآور شد: در این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی همدان نیز قول مساعد داد تا حد امکان موارد و نیاز‌های مطرح شده پیگیری و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل تأمین اجتماعی همدان قول مساعد برای پیگیری احداث پلی‌کلینیک ملایر را داده و برای ایجاد شعبه اقماری جوکار هیچ مانعی وجود ندارد که باید بررسی‌های لازم برای ایجاد مکان مناسب انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار