رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اجرای ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه و میادین اصلی شهر همدان در دهه وقف، گفت: در این ایستگاه‌ها کارشناسان اوقاف و امور خیریه به شبهات دینی پاسخ می‌دهند و مشاوره‌هایی را در خصوص وقف ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۶۷۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 12 November 2018
حجت الاسلام سیدعلی حسینی از توزیع ۱۰ هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم همدان به مناسبت دهه وقف خبر داد و گفت: موزه وقف همدان در امام زاده عبدالله (ع) افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، حجت الاسلام  حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دهه وقف، اظهار کرد: تبلیغات محیطی ویژه دهه وقف در بقاع متبرکه و اماکن سطح استان انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: روز گذشته ایستگاه مشاوره وقف و نمایشگاه تشریح فعالیت‌های مجموعه اوقاف و امور خیریه در حاشیه برگزاری آئین عبادی ـ. سیاسی نماز جمعه شهر همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: نماینده، ولی فقیه در استان به همراه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و دیگر مسوولان استان از این نمایشگاه بازدید کردند.

حسینی از توزیع ۱۰ هزار قرص نان رایگان در چهار منطقه حاشیه شهر همدان به مناسبت دهه وقف خبر داد و اظهار کرد: در منطقه دیزج، حصار علی‌آباد، حصار امام و منطقه خضر به مناسبت دهه وقف ۱۰ هزار قرص نان رایگان توزیع شد.

وی با اشاره به افتتاح موزه وقف در امامزاده عبدالله (ع) همدان خاطرنشان کرد: در این موزه آثار موقوفات، بقاع متبرکه و امامزاده‌ها گردآوری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار