مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه فردا همدان میزبان چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی است، اظهار کرد: این اجلاس بهترین فرصت برای معرفی همدان و کشور به گردشگران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۶۷۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 11 November 2018
مهدی دهقان‌نیری از پخش زنده برنامه اجلاس گردشگری (UNWTO) از شبکه‌های همدان و جام جم خبر داد و گفت: این برنامه به زبان انگلیسی پوشش داده می‌شود.

به گزارش فارس، دهقان‌نیری با بیان اینکه پخش این اجلاس به صورت زنده از شبکه‌های همدان و جام جم خواهد بود، افزود: از آن جا که برنامه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود نمی‌توان نسبت به پخش زنده آن از دیگر شبکه‌های ملی اقدام کرد و فقط قسمت‌هایی از آن در شبکه‌های ملی پوشش داده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه بقیه رسانه‌های فعال در همدان در کنار این برنامه اقدام به برنامه‌سازی می‌کنند، گفت: این رسانه‌ها بخش‌هایی از برنامه خود را در کنار برنامه اصلی پوشش می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس در بعد ملی و بین‌المللی اثرگذار است، عنوان کرد: این اجلاس در شرایطی در استان برگزار می‌شود که سخت‌ترین تحریم‌ها علیه کشور توسط دنیای استکبار شکل گرفته است.

دهقان با بیان اینکه برخی از کشور‌ها تصور می‌کنند در تحریم‌ها شرایط خاصی بر کشور حاکم شده و ارتباط ما با دنیای خارج قطع است در صورتی که این دیدگاه کاملاً اشتباه است، خاطرنشان کرد: فردا دبیرکل جدید سازمان جهانی جهانگردی در نخستین سفر خارجی خود پس از قبول این مسئولیت به همراه ۷۰ میهمان خارجی از ۳۰ کشور جهان به همدان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا باید بداند کشور ایران در آرامش به سر می‌برد، افزود: برگزاری این اجلاس فرصت خوبی را برای استان فراهم می‌کند تا خود را در سایر ابعاد مختلف رشد دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار