سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: تخلف صورت گرفته شامل ۱۷۶ متر مربع ساخت و ساز غیر قانونی در سه طبقه و متعلق به ۱۴ واحد صنفی می‌باشد که با توجه به رعایت نکردن اصول سه گانه بهداشتی، فنی و شهرسازی منجر به صدور رای تخریب از کمیسیون ماده صد گردیده بود.
کد خبر: ۶۷۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 11 November 2018

 سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: تخلف صورت گرفته شامل ۱۷۶ متر مربع ساخت و ساز غیر قانونی در سه طبقه و متعلق به ۱۴ واحد صنفی است که با توجه به رعایت نکردن اصول سه گانه بهداشتی، فنی و شهرسازی منجر به صدور رای تخریب از کمیسیون ماده صد گردیده بود.

به گزارش تابناک همدان، حسین مردانی در ادامه افزود: این عملیات با حضور کلیه نیرو‌های کنترل ساختمان از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر با همکاری نیروی انتظامی، آتش نشانی، شرکت گاز و اداره برق اجرا گردید و طی این عملیات بیش از از ۵ خاور آوار ساختمانی از محل مورد نظر بارگیری و تخلیه گردید.

وی با تاکید بر رعایت اصول سه گانه و اخذ مجوز از شهرداری در ساخت و ساز‌های شهری ابراز کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان و نیز بر هم زدن نظم و انضباط شهری گردد بشدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است پاساژ ایران واقع در پیاده راه بوعلی شهر همدان است که روزانه افراد زیادی جهت خرید در این پاساژ تردد می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار