رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: تعطیلی غیرمجاز، ساعت کاری و وزن چانه به عهده اداره صنعت، معدن و تجارت است به همین علت به منظور نظارت بهتر بر عملکرد نانوایی‌های این شهرستان، باید بازدید‌های سرزده از نانوایی‌ها افزایش یابد.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷ 12 November 2018
بیژن ترابیان با تأکید بر لزوم انجام بازرسی‌های حوزه آرد و نان با احساس مسئولیت بیشتر از سوی بازرسان این حوزه گفت: نظارت بیشتر بر کار نانوایی‌ها در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

به گزارش ایسنا، ترابیان اظهار کرد: سلامت و بهداشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آن‌ها باید از کیفیت و بهداشت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند به همین علت واحد‌های نانوایی نیاز به بازدید‌های مستمر و پیوسته دارند.

وی افزود: بحث کیفیت نان از لحاظ پخت، بهداشت، مواد افزونی مجاز و مواد غیرمجاز، لباس فرم کارکنان، کارت بهداشت و درصد سبوس و آهن به عهده مرکز بهداشت و بهداشت محیط و حرفه‌ای است که باید مأموران بر اساس بازرسی‌های انجام شده گزارش موارد را اعلام کنند.

ترابیان ادامه داد: تعطیلی غیرمجاز، ساعت کاری و وزن چانه به عهده اداره صنعت، معدن و تجارت است به همین علت به منظور نظارت بهتر بر عملکرد نانوایی‌های این شهرستان، باید بازدید‌های سرزده از نانوایی‌ها افزایش یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: به هیچ وجه در زمینه بررسی وضعیت کمی و کیفی نان در شهرستان نهاوند چشم پوشی نخواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار