رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرشان کرد: تیم ووشوی بانوان ملایر که به مربیگری هزاوه در مسابقات انتخابی تیم ملی استان در قالب طرح المپیاد نخبگان ورزشی شرکت کردند، توانستند با حضور قدرتمند خود 3 مدال ارزشمند و رنگین طلا را کسب کنند.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 11 November 2018
مهدی رضایی به ظرفیت بالای بانوان ورزشکار ملایری در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و همکاری کامل مربیان و مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان و استان را در جهت هرچه بهتر برگزارشدن المپیاد ورزشی ویژه بانوان خواستار شد.

به گزارش ایسنا، رضایی در جلسه توجیهی المپیاد ورزشی ویژه بانوان شهرستان ملایر، با بیان مشکلات و موانع موجود و گزارش عملکرد فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بانوان، افزود: ملایر در زمینه ورزش بانوان از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: با وجود مشکلات بسیار به ویژه نبود امکانات و اعتبارات لازم هم در مسابقات قهرمانی و هم در لیگ‌های کشور، بانوان ورزشکار ملایری همواره خوش درخشیدند و صاحب مقام هستند.

رضایی خواستار همکاری مسئول امور ورزش بانوان استان با نواب هیئت‌های ورزشی شد و ادامه داد: ووشوکاران بانوی ملایری در مسابقات انتخابی تیم ملی استان خوش درخشیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرشان کرد: تیم ووشوی بانوان ملایر که به مربیگری هزاوه در مسابقات انتخابی تیم ملی استان در قالب طرح المپیاد نخبگان ورزشی شرکت کردند، توانستند با حضور قدرتمند خود 3 مدال ارزشمند و رنگین طلا را کسب کنند.

وی بیان کرد: مریم رحمتی، پریسا بشیرگنبدی و هستی احمدوند مدال‌آوران این دوره از مسابقات هستند که برای حضور در مسابقات المپیاد ورزشی کشور انتخاب شدند.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رضا صفرخانیان، داور بین‌المللی تکواندو ملایر در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان کشور به عنوان داور نمونه این لیگ انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت، افزود: صفرخانیان از داوران برجسته شهرستان، استان و کشور است که سابقه حضور در لیگ‌های کشور، لیگ برتر و نقش جهان، مسابقات انتخابی تیم ملی، مسابقات  قهرمانی کشور، جام باشگاه‌هایی آسیا و جام بین‌المللی فجر را در کارنامه درخشان داوری خود به ثبت رسانده است.

مسئول امور ورزش بانوان استان همدان نیز از نواب هیئت‌های ورزشی خواست تا با معرفی نفرات و تیم‌های ورزشی خود به استان، در مسابقات المپاد ورزشی استان حضوری فعال و پویا داشته باشند .

پیردهقان همکاری کامل خود را در جهت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در ورزش بانوان شهرستان را اعلام کرد و افزود: ورزشکاران بانوان باید با نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند و پیگیر برنامه‌های خود در میزبانی‌ها و در اعزام‌ها و مسائل فرهنگی خود باشند تا به نتیجه مطلوب برسند.

وی با اشاره به المپیاد و معرفی استعدادهای برتر ورزشی، گفت: زمان برگزاری مسابقات المپیادهای ورزشی استان تا اواخر آبان‌ماه سالجاری است و شهرستان‌ها باید با برگزاری و اعزام نسبت به اجراشدن و معرفی تیم‌ها و نفرات مستعد از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار