مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: حقوق کودک موضوعی فراملی و متعلق به تمام کودکان جهان است و جشنواره تئاتر می‌تواند این حقوق را در قالب آثار هنری بسط و گسترش دهد. 
کد خبر: ۶۷۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 10 November 2018
علیرضا درویش نژاد گفت: نهاد ریاست جمهوری توجه ویژه‌ای به حقوق اجتماعی کودکان دارد و از اینرو حمایت معنوی و مالی از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا، درویش نژاد اظهار داشت: به تازگی تیمی از مسئولان و هیات اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و احتماعی استاندار همدان با شهیندخت مولاوردی مشاور رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی دیدار داشتند و نتایج خوبی از این ملاقات حاصل شد.

وی افزود: در این دیدار مشاور رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با ابراز خرسندی از شعار غنی و پرمحتوای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حمایت نهاد ریاست جمهوری از این رویداد فرهنگی و هنری بین المللی را اعلام کرد. 
درویش نژاد گفت: مشاور رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی در آیین اختتامیه جشنواره در همدان حضور می‌یابد.

رئیس جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در این دیدار درباره تولید و اجرای نمایش‌هایی با مضامینی همچون پرهیز از خشونت و کودک آزاری، نشاط کودک و خانواده، تحصیل کودکان، احترام و رشد شخصیت کودک به توافق جمعی رسیدیم.

وی یادآوری کرد: نمایش‌های فوق در بخش مسابقه و جنبی جشنواره برای کودکان به نمایش درمی آید. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: حقوق اجتماعی کودک از اجزای منشور حقوق شهروندی است که دولت به تحقق آن بسیار مصمم است و از این رو نهاد ریاست جمهوری از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروند» به طور ویژه پشتیبانی می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با استقبال خوب مسئولان کشوری جشنواره امسال با کیفیت‌تر از گذشته برگزار می‌شود. 

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی از ۲۸ آبان تا چهارم آذر ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار