دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با بیان اینکه تحریم‌ها در روند حرکت توسعه‌ای ایران تأثیری نخواهد داشت، اظهار کرد: مشکل ما منشأ بیرونی ندارد بلکه به سوء مدیریت داخلی برخی مسؤولان باز می‌گردد.
کد خبر: ۶۷۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 10 November 2018
محمود الفت با بیان اینکه تحریم‌ها اتفاق جدیدی نیست و نمی‌تواند بر کشور تأثیر بگذارد، گفت: ۸۰ درصد مشکلات کشور داخلی است و با دوری از فساد و اشرافی گری برطرف می‎شود.

به گزارش فارس،الفت با بیان اینکه دولتمردان باید پاسخ مناسبی به تحریم‌کنندگان کشور دهند، اظهار کرد: متأسفانه ما در بروز عکس‌العمل مناسب ضعیف هستیم به طوری که یا دیر ورود می‌کنیم یا اصلاً واکنشی نشان نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در مقابل هر حرکتی باید یک اقدام مناسب انجام شود، افزود: جامعه ایرانی این نوسانات را به خود دیده و تازگی ندارد، اما دشمنان به دنبال ترساندن مردم هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با بیان اینکه تحریم از ابتدای انقلاب وجود داشته و این موضوع اتفاق جدیدی نیست، تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که مردم از توطئه‌های آن‌ها ترسی ندارند و به همین دلیل عقب‌نشینی کردند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته آمریکا، اروپا را در کنار خود داشت، اما در شرایط فعلی این طور نیست، دامه داد: هرچند اروپا تاکنون امتیازی به ایران نداده است، اما در کنار ما ایستاده و با آمریکا هم همراهی نمی‌کند.

الفت با بیان اینکه امریکا امروز از حرفی که زده عقب‌نشینی کرده است، خاطرنشان کرد: قطعاً آمریکا شکست خواهد خورد و به اهدافی که ترسیم کرده دست نخواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه آینده ایران اسلامی روشن است، گفت: آمریکا کاری از پیش نمی‌برد و تنها دشمنی مردم با خود را افزایش می‌دهد.

وی با تأکید بر لزوم تبعیت از فرامین رهبری گفت: با راهکاری که مقام معظم رهبری درباره اقتصاد به عنوان اقتصاد مقاومتی و درون‌زا مطرح کرده‌اند، می‌توان از این مشکلات عبور کرد.

الفت با بیان اینکه برخی نگاهشان به کدخداست در صورتی که باید به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنند، تصریح کرد: تاکنون ۴۰ سال را با این تحریم‌ها گذراندیم و مشکل خاصی هم ایجاد نشده است، در صورت نگاه به ظرفیت درون نیز می‌توانیم از این مشکلات به سلامت عبور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حدود ۸۰ درصد مشکلات ما داخلی است، ادامه داد: اگر فساد و اشرافی‌گری را از مدیران دور کنیم و همه قوا پای کار بیایند، می‌توانیم به این مشکلات نیز پایان دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار