فرماندار اسدآباد با اشاره به وضعیت خوب و مطلوب ازدواج در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد در سال جاری تاکنون ۵۵۴ مورد ازدواج به‌ثبت رسیده که نسبت به میانگین استانی و کشوری در پیشرفت ازدواج این شهرستان از وضعیت خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۶۷۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 07 November 2018
کریم حمیدوند از افتتاح سالن استخر سرپوشیده بانوان این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم ،حمیدوند در ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: بر اساس قول‌های مساعد داده شده این پروژه سرانجام پس از ۱۵ سال تکمیل و در ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اماکن ورزشی سطح شهرستان افزود: در بحث پروژه‌های عمرانی ورزشی ملی باید با تلاش و پیگیری نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کرد و در رابطه با مابقی پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره نیز این طرح‌ها جهت تکمیل و بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار شوند.

حمیدوند در رابطه با ورزش روستایی نیز خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن شهرستان در هر روستایی که دارای زمین باشد موظف است زمین مناسب ورزش برای روستا در نظر گرفته و با امکانات راهداری و دهیاری‌ها نسبت به تسطیح زمین اقدام شود.

فرماندار در ادامه با اشاره به وضعیت خوب و مطلوب ازدواج در شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد در سال جاری تاکنون ۵۵۴ مورد ازدواج به‌ثبت رسیده که نسبت به میانگین استانی و کشوری در پیشرفت ازدواج این شهرستان از وضعیت خوبی برخوردار است.

حمیدوند با تأکید بر ایجاد مراکز مشاوره‌ای رایگان ازدواج با استفاده از یارانه‌ای که از اداره ورزش و جوانان دریافت می‌کنند گفت: در این مراکز مشاوره‌ای با بهره‌گیری از افراد متخصص آگاهی‌بخشی جوانان و خانواده‌ها در رابطه با هدف از ازدواج نیاز بوده و احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکل ازدواج آسان در شهرستان شکل گرفته اظهار کرد: استفاده از فرصت این تشکل در شهرستان نقش مؤثری در موفقیت هر چه بیشتر در زمینه ازدواج آسان جوانان شهرستان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار