کوروش قپانوری کارشناس فوتبال
کد خبر: ۶۷۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 06 November 2018
در روزگاری نه چندان دور فوتبال ایران به داشتن تیمی به نام پاس افتخار می‌کرد و تیم‌های آسیا از هم گروه شدن با پاس وحشت زده می‌شدند.

این تیم قدرتمند که ماشین ساخت بازیکنان بزرگی همچون نکونام و هاشمیان ... هم بود با یک تصمیم گیری غیر اصولی به یک باره با تمام امکاناتش به همدان انتقال داده شد.پاس بزرگ در شهر تاریخی همدان بی ابرو شد 
 
در همدان در اولین قدم ماشین ساخت بازیکن پاس تعطیل شد و برای رضای خدا در این مدت که پاس در همدان فعالیت کرد یک بازیکن هم به فوتبال کشور معرفی نشد و معلوم شد مدیریت در این تیم اصلا هدف مشخصی برای اینده این تیم نداردو فعالیت بازیکنان پایه در پاس همدان فقط یک دکور گول زننده برای افکار عمومی است.

در قدم دوم حضور مربیان و بازیکنان تاریخ مصرف گذشته در پاس بود که پاس را در همدان روز به روز ضعیف‌تر کرد شکست‌ها و سقوط‌های پیاپی آبرویی را که سالیان سال بزرگانی، چون خداداد عزیزی حسن حبیبی و... برای این تیم خریده بودند با بی کفایتی مدیران غیر بومی به باد داد!

 تا جایی که امروز پاس باید در لیگ سه بازی می‌کرد، ولی مدیران ارشد دست به جیب ورزش استان کردند و یک امتیاز لیگ دو برای پاس خریدند تا از این بیشتر ابروی این تیم تاریخی کشور نرود. 

اما امروز شنیده شد طلب کاران این باشگاه بزرگ با حکم قانونی وارد ساختمان این باشگاه شدند و تمام وسایل مربوط به این باشگاه را با خود به جای طلب‌های خود بار کردند و بردند حتی صندلی‌های دفتر مدیر تیم را!
 
آیا حق پاس بزرگ این بود که در شهرتاریخی همدان چنین بی آبرو شود؟

پاس یک سرمایه ملی بود که در همدان به باد فنا رفت؟

مسولین کمی فکر کنید ایا حق پاس و مردم همدان این است که با چنین ننگی در تاریخ فوتبال تا آخر عمر زندگی کنند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار