مدیر اجرایی باشگاه پاس همدان خبرداد: هم اکنون باشگاه پاس فاقد امکانات اداری است و حتی سیستم رایانه حاوی مدارک و مشخصات بازیکنان نیز ضبط اموال شد.
کد خبر: ۶۷۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 07 November 2018
محمد آرتیمانی گفت: همزمان با بازی پاس در هفته هشتم لیگ دسته ۲ مقابل شهرداری فومن، یکی از طلبکاران این باشگاه با گرفتن حکم از مراجع قضایی اموال و داریی‌های این باشگاه را توقیف کرد.

به گزارش ایرنا، آرتیمانی اظهار داشت: تلاش اعضای باشگاه برای جلب رضایت فرد طلبکار و جلوگیری از خروج اموال نز موثر واقع نشد.

وی بیان کرد: هم اکنون باشگاه پاس فاقد امکانات اداری است و حتی سیستم رایانه حاوی مدارک و مشخصات بازیکنان نیز ضبط اموال شد.

آرتیمانی افزود: با این وضعیت چگونه می‌توان انتظار نتیجه گیری تیم را داشت و متاسفانه شرایط نامطلوبی در باشگاه حاکم است و هر روز شاهد حضور طلبکاران و تعیین تکلیف نشدن بدهی‌های باقی مانده به ویژه در حوزه قضایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از بومی‌های همدان با وجود اینکه شرایط باشگاه را می‌دانند، با پیگیری شکایت خود حتی اقدام به ضبط و توقیف میز و صندلی این باشگاه می‌کنند.

آرتیمانی یادآور شد: البته هستند افراد بومی که رقمی میلیونی از باشگاه طلب دارند و تاکنون نه تنها شکایت نکرده اند بلکه همچنان به تیم کمک می‌کنند.

هم اکنون حوزه اداری باشگاه پاس فاقد امکانات متناسب یک باشگاه حتی در رده لیگ استانی است.

تیم فوتبال پاس که در گذشته‌های نه چندان دور سابقه قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است، پس از انتقال به همدان و کسب نتایج بسیار ضعیف، به دسته‌های یک، ۲ و سه لیگ فوتبال کشور سقوط و در نهایت امسال با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی، بازی‌های خود را در این سطح آغاز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار