رئیس کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری بیش از ۴۵‌۰ جلسه مداحی به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) سالجاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 07 November 2018
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از اعزام ۷۰ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف این شهرستان در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ شامل مبلغان طرح هجرت، مبلغان و مبلغات مقیم بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهر‌های تویسرکان به تبیین خصوصیات اخلاقی حضرت امام حسین (ع) و ابعاد زندگانی ایشان پرداختند.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام علی کاروندگفت: در ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) ۷۰ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان تویسرکان به تبیین خصوصیات اخلاقی حضرت امام حسین (ع) و ابعاد زندگانی ایشان پرداختند.

وی افزود: این تعداد مبلغ شامل مبلغان طرح هجرت، مبلغان و مبلغات مقیم بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهر‌های تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستا‌های تابعه دهستان‌های هفتگانه بخش‌های مرکزی و قلقلرود این شهرستان در شب و روز اربعین امام حسین (ع) به تبیین زندگانی آن حضرت در این ایام همت گماشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از برگزاری بیش از ۲۰۰ جلسه دعا و زیارت اربعین در مساجد و هیئات مذهبی با حضور مداحان، مبلغان و مبلغات بومی و اعــزامی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در طول ایام اربعین حسینی، مداحان، مبلّغین و بانوان مبلّغ دینی در مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مراکز فرهنگی ـ. قرآنی شهر و روستا‌های این شهرستان به تبیین مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت، برپایی مجلس سخنرانی و عـــزاداری و برگزاری جلسات دعا و زیارت پرداختند.

کاروند تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های مداحان، مبلغین بومی و اعــزامی در طول ایام اربعین، تعداد ۲۰۰ جلسه دعا و زیارت اربعین در جلسات و محافل عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برگزار شده است.

رضا حسین وزیری از برگزاری بیش از ۴۵۰ جلسه مداحی به مناسبت اربعین حسینی توسط مداحان اعزامی در این شهرستان خبر داد.

وزیری افزود: بیش از ۱۲۰ مداح در اربعین شهادت امام حسین (ع) به مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و گزارش‌ها مداحان اعزامی در اربعین بیش از ۴۵۰ جلسه مداحی در مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی شهر و روستا‌های این شهرستان برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار