رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» به مناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 07 November 2018
غلامرضا جمالی‌زاده از اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» به مناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا، جمالی‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش آئینی با حضور هنرمندان ملایری به نویسندگی مجید نورمحمدی و کارگردانی شیرین حبیبیان به مدت ۵ شب در سالن الغدیر ملایر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایش، اثری آئینی- عاشورایی است که در سالیان قبل تحت عنوان «یک بیابان بی‌کسی» برای ۴ سال متوالی در ملایر به صورت با شکوه و با تماشاچی زیاد اجرا شده و سال قبل نیز در تداوم آن با اعمال تغییراتی در عنوان، متن نمایش، بازیگران و سایر عوامل با اجرا‌هایی در ملایر، سامن و جوکار مورد استقبال چشمگیر محبان امام حسین (ع) و مردم ولایتمدارشهرستان واقع شد.

جمالی‌زاده بیان کرد: تعطیلات پایان ماه صفر، فرصت مناسبی است تا همشهریان ما بتوانند، بار دیگر با حضور گسترده خود و دیدن این نمایش مذهبی که صحنه‌هایی از حماسه و واقعه کربلا را به تصویر کشیده، عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش نشان دهند.

وی اضافه کرد: نمایش مذهبی «سلطان عشق» با حضور بیش از ۵۰ نفر عوامل و بازیگر و با موسیقی و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) در ۵ قسمت شامل واقعه شهادت حضرت علی اکبر (ع) و شهادت حضرت قاسم (ع)، شهادت حضرت عباس (ع)، شهادت حضرت علی‌اصغر (ع)، شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش، حرکت اسرای کربلا و پیام‌رسانی حادثه کربلا توسط حضرت زینب (س)، تا ۱۷ آبان به مدت ۵ شب در ساعت ۲۰:۳۰ هر شب شامل یک روایت در سالن ورزشی الغدیر واقع در بلوار کریم خان زند اجرا می‌شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار