مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ایجاد پارک مشاهیر در همدان را مد نظر داریم که در این راستا طرح اولیه این پارک در دست بررسی بوده و مکان احداث آن هم جانمایی شده است.
کد خبر: ۶۷۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 07 November 2018
علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه یادمان مفاخر مکانی مناسب برای جذب گردشگر محسوب می‌شود، گفت: ایجاد گذر مشاهیر و مفاخر از دیگر برنامه‌هایی است که در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش تسنیم ، درویش‌نژاد در نشستی مشترک با شهردار همدان، اظهار داشت: همدان از نظر مفاخر فرهنگی، هنری و مذهبی دارای غنای قابل توجهی است و در نظر داریم تا برای معرفی این بزرگان، یادمان فرهنگی و هنری در سطح شهر ایجاد کنیم.

درویش نژاد با بیان اینکه ایجاد گذر مشاهیر و مفاخر از دیگر برنامه‌هایی است که در این حوزه برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: یادمان مفاخر علاوه بر معرفی چهره‌های شاخص و درخشان گذشته و حال این شهر، مکانی مناسب برای جذب گردشگر هم محسوب می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان افزود: از شهردار همدان می‌خواهیم تا تعدادی از خانه‌های تاریخی همدان برای بهره‌برداری‌های مختلف در اختیار حوزه فرهنگ و هنر قرار بگیرد چرا که می‌توان از این خانه‌ها به عنوان محلی برای تشکیل انجمن‌های ادبی، ایجاد موزه هنری، خانه شعر و موسیقی و ... استفاده کرد.

شهردار همدان نیز در ادامه این نشست ضمن موافقت با این پیشنهاد، بیان کرد: شهرداری همدان با تمام ظرفیت در حوزه برنامه‌های فرهنگ و هنر همکاری می‌کند.

وی از تجهیز سالن همایش‌های تالار قرآن تا سال آینده خبر داد اظهار داشت: باید تمام ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و هنری برای پیشرفت در این حوزه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، ایجاد گذر فرهنگ و هنر، میدان هنر و ... از دیگر مواردی است که در این جلسه مطرح شد و طرح‌های اولیه آن مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار