مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: یکصد نفر از آموزگاران پایه اول و دوم در کارگاه آموزش خط تحریری به مدت ۱۰ ساعت شرکت خواهند کرد که در پایان دوره بین شرکت‌کنندگان مسابقه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 06 November 2018
هادی سلگی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پایه اول و دوم ابتدایی در جشنواره زیبانویسی شرکت خواهند کرد.

به گزارش فارس، سلگی با بیان اینکه داشتن خطی زیبا برای دانش‌آموز و معلم بسیار مهم است اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف برگزاری جشنواره زیبانویسی، حساس کردن آموزگاران به ویژه آموزگاران پایه اول و دوم به اهتمام بیشتر در آموزش خط تحریری کتاب فارسی است.

وی افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز مشغول به تحصیل در پایه‌های اول و دوم در سال تحصیلی جاری، در جشنواره زیبانویسی به رقابت خواهند پرداخت که به ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان برتر، لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: هرچند به نظر می‌رسد زیبانویسی جای خود را به نوشته‌های الکترونیکی داده است، اما آموزش خط تحریری باعث ترغیب افراد به خواندن دقیق‌تر متون و توجه بیشتر در نوشتن زیبا شده و زمینه درک مطلب را فراهم می‌کند.

 وی گفت: در هر علمی برای دریافت مفاهیم تخصصی آن باید به درک مطلب نائل شد که زیبانویسی دانش‌آموزان را در یادگیری بیشتر مهارت‌های چهارگانه زبان‌آموزی یاری می‌دهد.

وی گفت: پس از داوری آثار در مراسم اختتامیه جشنواره زیبانویسی به ۱۶ نفر از آموزگاران، تندیس و لوح ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار