امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برخی به دنبال مذاکرات مستقیم با آمریکا هستند، تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب آمریکا در مسیر افول و فروپاشی قرار گرفته است، پس بعضی نقشه‌های خام و بی‌حاصل برای ارتباط با آمریکا را نکشند.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 05 November 2018
 حجت‌الاسلام مرتضی موحدی گفت: صدای خرد شدن پایه‌های لرزان قدرت آمریکا که بر کشتار بی‌گناهان و سلطه‌طلبی استوار است، به گوش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام موحدی در جمع مردم تویسرکان در تظاهرات یوم‌اله ۱۳ آبان، اظهار کرد: قدرت پوشالی آمریکا بر پایه‌های فریب، دروغ، تروریست‌پروری و جنگ‌افروزی در مناطق مختلف جهان بنا نهاده شده است.

وی عنوان کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور جبهه مقاومت با تمام توان در مقابل سلطه‌جویی استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا ایستاده است و بر اساس وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی پیروز این میدان آزادیخواهان جهان و جبهه مقاومت هستند.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مسیر روشن خود را انتخاب کرده‌اند و تحت هیچ شرایطی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها، منفعت‌طلبی‌ها و سلطه‌جویی‌های آمریکا و استکبار جهانی سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

امام جمعه تویسرکان خواستار تلاش مضاعف و بی‌وقفه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور شد و تأکید کرد: هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل‌حل نباشد و ملت ایران با دور زدن تحریم‌ها این پیچ تاریخی را نیز پشت سرمی‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: دست آمریکا با راه‌اندازی جنگ‌های مستقیم و نیابتی در مناطق مختلف جهان و به‌ویژه خاورمیانه به خون آلوده بوده و ادعا‌های حقوق بشری آن دروغی بزرگ و غیرقابل باور است.

موحدی در پایان اعلام کرد: مردم ایران با وجود برخی مشکلات هرگز از آرمان‌ها و اهداف انقلابی و اسلامی خود دست برنمی‌دارند.

به گزارش ایسنا؛ مردم ولایتمدار و انقلابی تویسرکان همزمان با سراسر کشور خشم خود از سیاست‌های استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صیهونیستی را فریاد زدند و اعلام کردند تا پای جان برای تحقق اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار