امام جمعه اسدآباد با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران به علت روحیه بالای انقلابی ملت ایران افزود: آمریکا و اسرائیل ۴۰ سال است که در مقابل انقلاب و مکتب، آرمان و امام راحل ایستاده‌اند و ملت گرانقدر ایران اسلامی با روحیه انقلابی خود آنان را به زانو در آورده‌اند و در مقابل این روحیه انقلابی ملت ایران احساس ناتوانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 05 November 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد گفت: روز ۱۳ آبان مبدأ ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان انقلاب و آمریکا است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مجد در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه شهر اسدآباد که با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب، مملکت و شعور، مکتب و ایده‌های ملت ایران اسلامی برگرفته از ایده‌های پاک و پیام بلند سرور و سید شهدا امام حسین (ع) بوده که با ۷۲ یار با وفای خود تا آخرین نفس در برابر یزیدیان ایستادگی و پایداری و مقاومت کرد.

حسینی‌مجد با اشاره به سخنرانی شب گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر افول آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا دم از مادیات خود در جهان می‌زند و این در حالیست که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حال حاضر این کشور دارای ۸۰۰ میلیارد دلار بدهکاری بوده و می‌خواهد با خریداری کشورهایی، چون عربستان سعودی کشور خود را اداره کند.

وی با بیان اینکه همواره استقامت و پایداری ملت ایران و حضور همیشه در صحنه، همراهی و پیروی آنان از مقام معظم رهبری کشور ایران را آبرو بخشیده، تصریح کرد: دولت آمریکا امروز رو به نابودی بوده و نابودی آن به عینه در سخنرانی ماه گذشته ترامپ در جمع دیپلمات‌های کشور و تمسخر وی توسط دیپلمات‌ها و نیز رأی ممتنحه ۱۸۹ کشور از ۱۹۱ کشور جهان در سازمان ملل مخالف با نظر آمریکا مبنی بر مخالفت با تحریم مجدد کشور آمریکا، همه و همه حاکی از افول آمریکاست.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی به واسطه وجود جوانانی پرشور و نخبه در علم و دانش با توجه و استعانت از خدا و پیروی از ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد: تولید انبوه هواپیمای شکاری و جنگی، تولید بنزین، پهباد و انرژی هسته‌ای تنها بخش کوچکی از موفقیت‌های امروز جوانان ایران اسلامی است که توانمندی‌های خود را دست‌کم نگرفته‌اند و با همین روحیه، نابودی اسرائیل و آمریکا را خواهیم دید و تا زمانی‌که کفر و شرک وجود داشته باشد مبارزه ما نیز با اسکتبار و کفر و شرک ادامه خواهد داشت.

حسینی‌مجد در ادامه اظهار کرد: بیکاری، اختلاف طبقاتی، بی‌عدالتی برخی مسئولان در جامعه وجود دارد، اما مردم پایبند به اسلام بوده و افتخار دارند که دین محمد (ص) را انتخاب کرده‌اند و دین پیغمبر ادامه دارد.

وی افزود: ملت ایران اسلامی برای اسلام انقلاب کردند و همه مشکلات و تحریم‌ها را به خاطر اسلام تحمل کرده‌اند و باید برخی از مسئولان روحیه اشرافی‌گری خود را کنار گذاشته و با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند و با عمل خود نابرابری‌های طبقاتی را از جامعه بردارند.

حسینی‌مجد همچنین یادآورشد: ملت و مردم گرانقدر ایران اسلامی نیز باید با شجاعت و حضور در صحنه و پرکردن مساجد، پرکردن صفوف نمازجمعه، حضور در راهپیمایی‌ها، همراهی با مقام معظم رهبری و، ولی امر مسلمین و همراهی با مسئولان دلسوز را ادامه داده و روحیه مبارزه با استکبارستیزی خود را همواره حفظ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار