معاون فرهنگی اداره کل ارشاد همدان گفت: در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان جشن ۱۰۰ سالگی تئاتر کودک ایران و ۲۵ سالگی جشنواره تئاتر کودک در همدان را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۶۷۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 02 November 2018
مجید فروتن گفت: ٩ کشور برای حضور در بخش بین الملل جشنواره تئاتر اعلام آمادگی کرده‌اند و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید از کشور‌های مختلف در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، فروتن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ٩ کشور برای حضور در بخش بین الملل اعلام آمادگی کرده اند و پیشنهاد چندین کشور جهان نیز برای برگزاری ورک شاپ‌های مختلف پذیرفته شده است.

فروتن اعلام کرد: هنرمندان و شخصیت‌های برجسته هنری و فرهنگی از سراسر کشور باهدف هویت بخشی به جشنواره و احترام به کودکان ایران به جشنواره دعوت شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد همدان با بیان اینکه در این دوره از جشنواره توجه به کودکان قشر ضعیف جامعه و مناطق حاشیه نشین شهر‌های استان و روستا‌ها را در اولویت قرار داده ایم افزود: اثر بخشی جشنواره در ذهن و شخصیت کودکان سراسر جهان شکل می‌گیرد.

فروتن با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، و رویداد اجلاس جهانی گردشگری گفت: این برنامه‌ها شور و اشتیاق همگان را برای برگزاری این جشن‌ها دو چندان کرده است ضمن اینکه همه کودکان به ویژه فرزندان ایران باید از این برنامه بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: امسال علاوه بر اجرای برنامه‌های اصلی و جانبی جشنواره بین المللی تئاتر، جشن ١� � سالگی و یک ربع قرن برگزاری جشنواره در شهر همدان را به شادی و سرور می‌نشینیم.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ۲۹ آبان تا ۴ آذر ماه ۱۳۹۷ در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار