مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان با بیان اینکه وظیفه امروز شما دانش‌آموزان تحصیل، تهذیب و ورزش است، تاکید کرد: همه باید از قیام عاشورا و انقلاب اسلامی درس بگیریم و به تکالیفی که بر عهده داریم، به خوبی عمل کنیم.
کد خبر: ۶۷۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 02 November 2018
جواد اسدبیگی گفت: امروز شاهدیم بسیاری از کشور‌های منطقه از نعمت امنیت برخوردار نسیتند و ما این نعمت را مدیون شهدا هستیم.

به گزارش فارس ، آیین صبحگاهی بسیج دانش‌آموزی پیش از ظهر در مدرسه نمونه دولتی حبقوق نبی (ع) با حضور فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید «روزرخ» و مدیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز شهید فهمیده برگزار شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، وجه تشابه قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی را زیاد دانست و اظهار کرد: تفاوت قیام عاشورا با انقلاب ما به رهبری امام راحل به لحاظ کمیت بود که همه مردم ایران به پیروی مقتدایشان همه هستی خود را در مقابل دشمنی که توسط ابرقدرت‌های جهانی پشتیبانی می‌شد، برای عزت و عظمت اسلام و انقلاب گذاشتند.

اسدبیگی بیان کرد: همه مردم ایران به پیروی مقتدایشان همه هستی خود را در مقابل دشمنی که توسط ابرقدرت‌های جهانی پشتیبانی می‌شد، برای عزت و عظمت اسلام و انقلاب گذاشتند.

وی دیگر وجه اشتراک قیام امام حسین (ع) و قیام امام خمینی (ره) را پیروی یاران دانست و بیان کرد: ملت ایران اسلامی برای انقلاب اسلامی متحد و یکدل از امام خمینی (ره) پیروی کردند.

مدیر اداره آموزش و پرورش تویسرکان در ادامه از دلاوری شهیده فهمیده، نوجوان ۱۳ ساله در دفاع مقدس یاد کرد و گفت: شهید حسین فهمیده در سن ۱۳ سالگی به مقابله با سپاه دشمن رفت و با پیروی از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) با بستن نارنجک بر کمر از جانش در راه عزت اسلام و انقلاب گذشت.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهید فهمیده، نوجوانان زیادی شهید شدند تا ما امروز در آرامش و امنیت زندگی کنیم، افزود: امروز همه شاهدیم که بسیاری از کشور‌های منطقه از نعمت امنیت برخوردار نسیتند، بنابراین همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار