معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان با اشاره به اینکه جهادکشاورزی کاهش ۲۰ تنی مصرف سموم را در تولید محصولات کشاورزی داشته است، گفت: کاهش سموم کشاورزی یعنی سلامت بیشتر شهروندان و تأمین امنیت سلامت شهروندان را به دنبال خواهد داشت بنابراین تمام فروشندگی‌های سموم در حال بازرسی سموم و کود‌های غیرمجاز قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ 01 November 2018
علی‌اصغر ناظری‌پور اعلام کرد: سرقت‌های کابل و سیم برق در همدان به صفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، ناظری‌پور در شورای پدافندغیرعامل شهرستان همدان، با اشاره به پذیرایی روزانه ۵۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در شهرستان و به عبور زائران ۱۴ استان کشور از همدان اظهار کرد: در این مدت به لحاظ پدافندی مشکل خاصی نداشتیم و از لحاظ بهداشتی چندین مورد از غذا‌های طبخ شده و آب آشامیدنی زائران مورد آزمایش قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر، اورژانس و بیمارستان به ویژه بیمارستان بعثت آماده‌باش دادیم، اضافه کرد: بیش از دو هزار پتو در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت و هماهنگی‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه از جمعه بازگشت زائران را داریم که دیشب اوج آن بوده است، عنوان کرد: بحث سرما و اسکان ضروری زائران را از قبل پیش‌بینی کردیم به طوریکه در زمینه بارندگی‌ها و سرما پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است.

معاون فرماندار همدان خاطرنشان کرد: در برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۹۴۵ نفر در شهرستان همدان از ابتدای سال آموزش‌های پدافندی را دیدند چرا که بیشتر تهدیدات سایبری، مردم‌محور و زیستی مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه ناامید کردن مردم به نظام و آینده کشور از اقدامات دشمن در زمینه سایبری را در دستور کار جلسه‌های آینده داریم، افزود: با تمهیداتی که دائما در حال نو شدن هستند به ویژه در زمینه سایبری به دنبال مقابله با آسیب‌های وارده به کشور هستیم.

وی اظهار کرد: اقداماتی در زمینه حفاظت از آب روستایی شامل کف‌زدایی آب کلر که با حملات بیوتروریسم آب آلوده می‌شود، سرپوشیده کردن چاه‌ها و گماشتن نگهبان برای آن‌ها را داشتیم که از این جهت اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام گرفت.

ناظری‌پور با اشاره به اینکه اقدامات گسترده‌ای در زمینه پیشگیری از بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان با همکاری دستگا‌ه‌های دیگر صورت گرفته است، افزود: با وجود اینکه چند مرغداری در منطقه بود دستگاه‌ها به جد وارد شدند و جلوی شیوع آن را گرفتند که در غیر این صورت می‌توانست مسأله‌ساز شود.

وی با اشاره به اینکه سرقت‌های کابل و سیم برق ما به صفر رسیده است، بیان کرد: تمام تأسیسات حیاتی ما تحت کنترل و مراقبت قرار گرفتند و در حال نصب سیستم‌های هوشمند هستیم به طوریکه تمام تأسیسات حیاتی شهرستان در حال کنترل و مراقبت است و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.

معاون فرماندار همدان با اشاره به اینکه در شهرستان آمادگی کامل وجود دارد و دستگاه‌ها در حد توان و اختیار بسیار پیشتاز هستند، گفت: واکسن‌های مرکز بهداشت با قطع برق سیستم حفظ واکسن‌ها که نیاز به دمای خاص دارد، مورد خطر قرار می‌گرفت که پیش‌بینی‌هایی اندیشیده شد تا از بین نروند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار