معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری اجلاس جهانی گردشگری آبروی کشور است، تأکید کرد: باید حساسیت‌ها را برانگیزیم و منافع ملی ما حکم می‌کند توجهات برون مرزی را جلب کنیم.
کد خبر: ۶۷۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 31 October 2018
سید سعید شاهرخی گفت: تدابیر امنیتی برای میهمان خارجی و داخلی «رویداد‌های همدان ۲۰۱۸» اندیشیده شد.

به گزارش تسنیم، شاهرخی با حضور در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری اظهار داشت: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری افتخاری برای همدان است که خاطرات معنوی شاخصی از این رویداد بین‌المللی در همدان به جا می‌گذاریم. 

وی با اشاره به اینکه قطعا رشد و توسعه سال‌های آینده در استان همدان مدیون رویداد اجلاس جهانی گردشگری خواهد بود که امروز در استان جاری است، افزود: نتایج تلاش شبانه روزی دبیرخانه را مشاهده کردیم کار‌های بزرگ و طاقت فرسایی در حال انجام است.

شاهرخی با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری یکی از رویداد‌های بزرگی در فرایند ۲۰۱۸ است، گفت: برگزاری چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی و اهمیت و استراتژیک بودن این پروژه به این دلیل است که فرصت ایجاد شده به راحتی به دست نخواهد آمد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه در این رویداد فرصت استثنایی برای شهر همدان ایجاد شده که بایستی از این فرصت به خوبی استفاده شود، بیان کرد: این فرصت طلایی باید به دست همدان شکوفا شود و باید همدان در این عرصه تاثیرگذار باشد و همچون ایام گذشته با همه توان کار با کیفیت بسیار مناسبی انجام دهیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه با تبلیغات و اطلاع رسانی اتفاق‌های بسیار خوبی برای شهر همدان و ایران رقم خواهد خورد، عنوان کرد: توجه خود را معطوف به برگزاری اجلاس کنیم و هرآنجه لازم است انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز کرد: ایران ما دارای امنیت قابل توجهی است در آخرین بررسی‌های ایجاد شده استان همدان از امن‌ترین شهر‌های کشور است و تدابیر امنیتی برای میهمان خارجی و داخلی ایجاد شده است.

 شاهرخی اعلام کرد: امید است از امتحانی که در معزض آن هستیم سربلند شویم، زیرا اثرات خوب این اجلاس جاودانه خواهد ماند. رشد استان همدان به این رویداد‌ها بستگی خواهد داشت.

 ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه امسال قرار است همدان به عنوان نماینده ایران، میزبان میهمانان خارجی که از کشور‌های مختلف عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری "UNwto" باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار