دادستان همدان با بیان اینکه مدیرکل گمرک همدان همراه با یکی از معاونان خود بازداشت شده که اتهام آن‌ها فعلا اخذ رشوه است، افزود: پرونده در شعبه اول بازپرسی همدان تشکیل شده و در حال رسیدگی است و این دو فرد در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.
کد خبر: ۶۷۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 30 October 2018
کامران حمزه ضمن تأیید بازداشت مدیرکل گمرک همدان گفت: چند روز پیش «جمال خشوعی» به همراه یکی از معاونان خود به اتهام اخذ رشوه بازداشت شده و دو نفر دیگر نیز مرتبط با این پرونده بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، حمزه خاطرنشان کرد: همچنین دو فرد دیگر از بیرون مجموعه گمرک در رابطه با این پرونده بازداشت شده‌اند که کارمند گمرک نیستند و به نظر می‌رسد که کار گمرکی انجام می‌داده‌اند.

دادستان همدان در رابطه با پرونده ضارب طلبه همدانی و آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: فرد ضارب دستگیر شد و در رابطه با انگیزه خود از این اقدام تاکنون علت خاصی را مطرح نکرده که چرا این کار را انجام داده، اما به جرم اقرار کرده و این پرونده نیز در حال بررسی است.

حمزه در ادامه درباره دستگیری سرتیم شرکت هرمی، با بیان اینکه افراد اصلی شرکت هرمی استان در خارج از ایران حضور دارند، اظهار کرد: تا کنون نزدیک به ۱۰ نفر از اعضای این شرکت دستگیر شده‌اند و این پرونده همچنان در حال رسیدگی است.

وی در رابطه با مبلغ کلاهبرداری شده توسط اعضای شرکت هرمی مطرح کرد: مبلغ مشخصی قابل اطلاع‌رسانی نیست چرا که هر یک از این افراد مبالغ متفاوتی را برای این شرکت واریز می‌کردند، اما شرط پذیرش در این شرکت واریز هزار دلار بوده است.

دادستان همدان در پایان به خبرنگار ایسنا اعلام کرد: پرونده شهرداری همدان نیز همچنان درحال بررسی و رسیدگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار