رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تیم‌داری در حد حرفه‌ای هم نیاز‌مند اجرای برنامه‌هایی در همان حد است پس شهرداری باید مدیریتی در حد استاندارد‌های حرفه‌ای برای تیم داری داشته باشد تا اعضای شورا ادامه فعالیت این تیم را برای سال‌های بعد هم تایید کنند. ضرورت تحقق این هدف هم آسیب شناسی مشکلات تیم و رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
کد خبر: ۶۷۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 29 October 2018
رضوان سلماسی گفت: برای تامین هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری همدان ۱.۲ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده ایم و باید به صورت مدیریت شده هزینه شود.

به گزارش تسنیم، سلماسی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: این بودجه پیش بینی شده بر مبنای اصولی برای مدیریت تیم تعریف شده است و اگر به صورت اصولی و مدیریت شده هزینه نشود تامین هزینه‌های مازاد برای شهرداری ممکن نیست.

این عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه شورا در صورتی برای سال آینده بودجه این تیم را ارزیابی و مصوب خواهد کرد که تیم فوتبال نتایج قابل قبولی در بازی‌های خود داشته باشد، اظهار داشت: بودجه مصوبه شده از محل عوارض مردم تامین شده است و باید مسئولان آن برای تحقق اهداف تیم فوتبال شهرداری همدان بیشتر تلاش کنند.

سلماسی گفت:: موقعیت فعلی تیم در جدول شایسته تیم فوتبال شهرداری همدان نیست. ۴ ماه از جذب بازیکنان تیم گذشته و باید وضعیت بهتر از شرایط فعلی باشد و این تیم در جدول مسابقات شرایط مناسبی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار