فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به هوشیاری همیشگی نیرو‌های انتظامی استان به خصوص پلیس تخصصی مواد مخدر در برخورد با قاچاقچیان اظهار داشت: پلیس استان همدان در نیمه نخست امسال موفق به کشف ۴.۵ تن مواد مخدر شده است که بخش عمده آن هم مواد مخدر سنتی است.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 29 October 2018
سرداربخشعلی کامرانی صالح از کشف حدود ۱۰۵ کیلو گرم تریاک در محور‌های ورودی شهر همدان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش تسنیم، کامرانی صالح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رصد اطلاعاتی پلیس منجر به کشف این محموله مواد مخدر در روز‌گذشته شده است و نیرو‌ی انتظامی استان همدان بعد از دریافت اخباری مبنی بر حمل این محموله راه‌های ورودی شهر همدان را کنترل و این محموله را کشف و قاچاقچیان را دستگیر کرده است.

وی گفت: در این طرح مبارزه با سوداگران مرگ ۴ قاچاقچی به دام پلیس استان همدان افتادند و ۳ دستگاه خودروی حمل مواد مخدر تریاک هم توقیف و پرونده متهمان به دستگاه قضایی تحویل شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان مبدا حمل این مواد مخدر را از استان‌های شرقی عنوان و افزود: تسلط اطلاعاتی پلیس استان همدان در حدی است که اجازه توزیع مواد مخدر را به قاچاقچیان نمی‌دهد و اکثر قاچاقچیان در ورودی‌های شهر همدان به همراه مواد مخدر به دام پلیس می‌افتند. موید آن هم کشف نیم کیلوگرم هروئین در روز‌های گذشته در همدان است که قبل از ورود به شهر قاچاقچیان شناسایی و متهمان با مواد مخدر دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار