معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: میزبانی این رویداد‌ها چهره دیگری از همدان را به جامعه جهانی و خارج از ایران انعکاس می‌دهد.
کد خبر: ۶۷۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 27 October 2018
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: میزبانی این رویداد‌ها چهره دیگری از همدان را به جامعه جهانی و خارج از ایران انعکاس می‌دهد.

به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی چهلمین اجلاس جهانی گردشگری،  علی خاکسار با بیان اینکه طی دو سال اخیر اتفاقات خوب گردشگری در حال رخ دادن در همدان است، افزود: در دو سال گذشته همدان میزبان رویداد‌های بین‌المللی است که جامعه مخاطبان بیشتری نیز به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه میزبانی این رویداد‌ها چهره دیگری از همدان را به جامعه جهانی و خارج از ایران انعکاس داد، خاطر نشان ساخت: امیدواریم با هم‌افزایی و همدلی بتوانیم ظرفیت‌ها را تلفیق کنیم و شاهد برگزاری برنامه‌های بزرگ باشیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان بیان کرد: با توجه به تجاربی که در برگزاری رویداد‌ها بود، نخستین اقدام در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری، ساختار اجرایی بود که بر این اساس کمیته‌ها مشخص و فعال شده اند و این روز‌ها در تکاپو برای به ثمر رساندن نتایج کار هستند.

وی با بیان اینکه اکنون دعوت نامه‌ها و احصا لیست مهمانان اجلاس در سطوح مختلف در حال انجام است، افزود: تلاش شده است که تشکل‌های حرفه‌ای ملی، روسا و اعضای هیات مدیره تاسیسات گردشگری نیز حضور داشته باشند.

خاکسار با بیان اینکه روسای اتاق‌های بازرگانی ایران نیز قرار است در این اجلاس باشند، افزود: با توجه به اینکه همه استان‌ها کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی ندارند، بنابراین ۲۱ استان که کمیسیون گردشگری در اتاق بازرگانی آن‌ها تشکیل شده دعوت می‌شوند تا ارتباطات دو سویه و چند سویه برای تعاملات گردشگری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری بزرگترین رویداد گردشگری در ایران است، بیان کرد: انعکاس اخبار این رویداد تأثیرگذار و موفق‌آمیز خواهد بود و ظرفیت‌های گردشگری استان نیز معرفی می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار