رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: در استان همدان تا کنون بیش از ۶۰۰ پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 27 October 2018
سید اسکندر صیدایی از واگذاری ۵۹ پروژه به بخش خصوصی در سالجاری خبر داد و گفت: در سالجاری ۵۹ پروژه توسط سازمان بهزیستی، منابع طبیعی، آموزش فنی و حرفه‌ای، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش ایسنا،صیدایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، از دو هزار پروژه استان همدان ۸۰۶ پروژه قابل واگذاری است که اولویت‌ها کاملا مشخص شده و ۳۷۰ پروژه اولویت اول است که امکان واگذاری بالایی دارند.

صیدایی افزود: منابع طبیعی ۳۶ پروژه، آموزش فنی و حرفه‌ای ۲ پروژه، علوم پزشکی دو پروژه، جهاد کشاورزی ۹ پروژه و بهزیستی ۱۰ پروژه به بخش خصوصی واگذار کرده اند.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان همدان با اشاره به تفکیک شهرستانی واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی یادآور شد: همدان هشت پروژه، شهرستان ملایر ۱۲ پروژه، تویسرکان ۱۵ پروژه، نهاوند ۸ پروژه و بهار یک پروژه، رزن ۲ و اسدآباد ۱۳ پروژه به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی با اشاره به ابلاغ الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت توسط مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در هم به همه سطوح تاکید داشتند که این سند را از جهت قابلیت اجرا بررسی کنم و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

وی یادآور شد: برای الگوی ایرانی اسلامی فرصت زمانی دو ساله‌ای مشخص شده که سطوح اجرایی بررسی کنند نقاط ضعف و قوت را ببینند و شروع آن از سال ۱۴۰۰ خواهد بود که افق ۵۰ ساله در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری اجلاسی برای تبیین سند الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی در همدان خبر داد و گفت: استان همدان اعلام آمادگی کرده تا اجلاس‌ای را داشته باشد که هم طبیعی از وضعیت سند سند انجام شود و هم برش استانی آن تهیه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار