استاندار همدان از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار به سراب گیان و گاماسیاب خبرداد و از فرماندار نهاوند خواست تا بررسی کند درآمد‌های شهرداری گیان از از سراب گیان کجا هزینه شده است و گفت: شهرداری گیان باید پاسخگو باشد که درآمد‌های سراب گیان کجا هزینه شده است.
کد خبر: ۶۷۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ 27 October 2018
محمد ناصر نیک بخت از ابلاغ ۱۷ میلیارد تومان اعتبار جدید برای پشتیبانی از اشتغال به استان همدان خبر داد و گفت: امسال ۱۷ میلیارد تومان اعتبار جدید برای پشتیبانی از اشتغال به استان ابلاغ شده است.

به گزارش ایسنا، نیک بخت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: خوشبختانه منابع موجود در کشور پاسخگوی همه نیاز‌های کشور است به ویژه در تامین نیاز‌های استراتژیک و مایحتاج عمومی کشور مشکلی وجود ندارد.

 وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیسم می‌خواستند ایران را تهدید کنند و به انزوا بکشانند، یادآور شد: می‌بینیم که سعودی‌ها یک اقدام جنایتکارانه بی‌سابقه را در دنیا مرتکب می‌شوند که هیچ نمی‌توان لاپوشانی کرد.

نیک بخت با اشاره به اینکه در شرایطی که در منطقه وجود دارد مقام معظم رهبری بحث ارتقاء الگوی اسلامی- ایرانی را برای ۵۰ سال آینده اعلام می‌کنند، افزود: در چنین شرایطی مقام معظم رهبری بحث ارتقاء الگوی اسلامی ایرانی را برای ۵۰ سال آینده اعلام می‌کنند که نشانه امنیت و همتی است که وجود دارد.

 وی با تاکید بر اینکه راه توسعه استان سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: باید استان راه خود را که همان سرمایه گذاری است پیش ببرد.

استاندار همدان درباره واگذاری پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی افزود: مدیران دستگاه‌ها واگذاری پروژه‌ها را جزء اولویت‌های خود بگذارند چراکه با واگذاری پروژه‌ها بخش خصوصی به کار گرفته می‌شود و هم اینکه احساس می‌کند که نظام قبولش دارد و باری از دوش دولت برداشته شود.

نیک بخت با اشاره به اینکه ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام روی دست دولت مانده بود، یادآور شد: دولت و نظام تصمیم گرفت که این پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنند و واگذاری پروژه‌ها به این معنا نیست که ادارات نتوانستند آن را مدیریت کنند.

وی از معاون امور عمرانی خود خواست پروژه‌های قابل واگذاری مربوط به میراث فرهنگی را کمک کند و افزود: در صورتی که دکتر موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکبی در سمت خود باقی بماند شاید هفته آینده کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی همدان را بزنیم.

وی درباره موزه لالجین نیز یادآور شد: این موزه با تاخیر زیادی مواجه شده است و باید رسیدگی شود.

نیک بخت درباره پروژه چهل چمن صدا و سیمای مرکز استان همدان نیز خاطرنشان کرد: به رئیس سازمان صدا و سیمای کشور قولی دادیم که این پروژه را کمک کنیم و در عوض صدا و سیما نیز در بحث پایتخت گردشگری آسیا استان همدان را در تمامی مراکز استانی تبلیغ کنند، اما دریغ از اینکه یک مورد تبلیغ کرده باشند.

وی ادامه داد: ما قول دادیم کمک کنیم به این پروژه چراکه پروژه مهمی است برای استان در حالیکه هیچ تعهدی نسبت به این سازمان نداریم اگر هم نخواهیم کمک کنیم گفته می‌شود بد اخلاقی کرده‌ایم در حالیکه صدا و سیما به ما بی لطفی کرده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بر اساس گزارش استان همدان در زمینه اربعین خوب کار کرده است، تصریح کرد: نکته‌هایی که ایجاد شده و تامین ارزاق عمومی و همراهی خوبی با زوار در استان همدان صورت گرفته و ۲۵۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی ۸ هزار نفر از استان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

نیک بخت عنوان کرد: مردم همدان ذاتاً متدین هستند به همین علت از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنیم و فقط ما امور را برای آن‌ها تسهیل می‌کنیم بنابراین دستگاه‌های اجرایی با موکب داران همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در استان همدان گفت: در پایان آبان اجلاس جهانی گردشگری را در استان همدان داریم که مهمتر از پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی است و ۱۷۰ کشور به این استان دعوت شده‌اند که نیاز به همکاری مدیران است چرا که این اجلاس نه تنها آبروی همدان بلکه ایران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار