نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور میهمانان خارجی اجلاس جهانی گردشگری در همدان یک ظرفیت بی نظیر است و به واسطه این رویداد رسانه ها می توانند با انعکاس دادن ظرفیت ها و توانمندی های استان بیانگر جایگاه ویژه همدان در حوزه گردشگری باشند.
کد خبر: ۶۷۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 24 October 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حضور میهمانان خارجی اجلاس جهانی گردشگری در همدان یک ظرفیت بی نظیر است . به واسطه این رویداد رسانه ها می توانند با انعکاس دادن ظرفیت ها و توانمندی های استان بیانگر جایگاه ویژه همدان در حوزه گردشگری باشند.

 به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا به سمت گردشگری در حرکت است . اگر قدم پیش نگذاریم سهم خود را از دست می دهیم و این فرصت ها نباید از دست داده شود.


وی خاطر نشان ساخت: از دیدگاه قرآن برای گردشگری توصیه های متعدد شده است که بیانگر اهمیت سفر تجارت و تفرج می شود که این عوامل گردشگری اما باید این عوامل را به شایستگی مدیریت کرد. 

طه محمدی تاکید کرد: فرهنگ های بیگانه با سفر به استان همدان فرصت آشنایی با فرهنگ های غنی ایران اسلامی را پیدا می کند و این زمانی است که می توانیم چهره درست اسلام و فرهنگ خود را به آنها معرفی کنیم.

آیت الله محمدی با بیان اینکه امروز حضور گردشگران در کشور باعث شده است که آنها بفهمند تصویر واقعی ایران این نیست که نشان داده می شود، تصریح کرد: اجلاس جهانی گردشگری در همدان می تواند بیانگر امنیت و تعامل جامعه میزبان با گردشگران باشد.

وی افزود: اگر بتوانیم با برخوردهای درست با گردشگران که از سراسر دنیا به ایران می آیند فرهنگ خود را نمایان کنیم توانسته ایم این افراد را به دین اسلام جذب کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان ساخت: وقتی گردشگر با پای خود به اینجا می آید فرصتی فراهم می شود تا ظرفیت های گردشگری توانمندی های فرهنگی و امنیت کشور معرفی شود.



 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار