فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران کلانتری ۱۸ جورقان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد در زمینه خرده‌فروشی مواد مخدر در یکی از مناطق شهر جورقان از توابع شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۸ قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 25 October 2018
سرهنگ جمشید باقری از دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ باقری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی شد و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ رسالت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد سارق در آخرین سرقت، ۷۰۰ کیلوگرم آهن‌آلات از یک ساختمان نیمه‌کاره به سرقت برده است، عنوان کرد: با انجام شگرد‌های پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته اطراف محل‌های سرقت، سارق شناسایی و مشخصات او به تمامی گشت‌های پلیس ابلاغ که یکی از گشت‌های کلانتری ۱۵ رسالت متهم را در یکی از خیابان‌ها مشاهده و دستگیر کردند.

باقری تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ۴ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات پلیسی، متهمان شناسایی و مشخص شد اعضای این باند ۳ نفره در یکی از مغازه‌های شهر جورقان اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند.

جمشیدی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۸ جورقان در عملیاتی هماهنگ، هر ۳ متهم را به صورت جداگانه دستگیر و مقادیری مواد مخدر سنتی از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فروشندگان مواد افیونی و مخدر را با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

دستگیری ۲ خریدار اموال مسروقه در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان نیز از دستگیری ۲ خریدار سیم برق مسروقه، در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق هوایی در شهرستان تویسرکان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ محمد معصومی افزود: با انجام کار تحقیقاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۲ نفر از خریداران سیم برق و محل دپوی سیم‌ها شناسایی شدند که با اخذ مجوز قضایی، در عملیاتی این ۲ خریدار اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری آنان و همچنین از مغازه ضایعاتی این ۲ متهم، مقادیری سیم برق هوایی که به صورت ماهرانه قطعه قطعه و بسته‌بندی شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: با تحقیقات به عمل آمده و کشف سیم‌های برق مذکور، ۴ فقره سرقت سیم برق در یک ماه گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند.

دستگیری ۵ سارق و کیف قاپ توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز از دستگیری ۳ سارق و ۲ کیف قاپ در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی و قاطعانه پلیس با مجرمان و سارقان که از اولویت‌های مهم پلیس و از مطالبات شهروندان نیز هست، با انجام کار اطلاعاتی، یک سارق منزل، یک نفر سارق قطعات داخل خودرو، یک سارق سیم برق و ۲ کیف قاپ دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ پاسدار داود علی‌بخشی افزود: توجه شهروندان به اجرای توصیه‌های پیشگیرانه نیروی انتظامی میزان وقوع سرقت را به نحو چشمگیری کاهش خواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار