رئیس اتحادیه طلاب نیجریه با اشاره به اینکه حتی غیر از شیعیان نیز جمهوری اسلامی را دوست دارند، چون هیچ کشوری جز جمهوری اسلامی از مسلمانان و آزادیخواهان حمایت نمی‌کند، افزود: باید قدر انقلاب را بدانیم.
کد خبر: ۶۷۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱ 23 October 2018
حجت‌الاسلام منیر محمد با بیان اینکه حتی غیر از شیعیان نیز جمهوری اسلامی را دوست دارند، چون هیچ کشوری جز جمهوری اسلامی ایران از مسلمانان و آزادیخواهان حمایت نمی‌کند، گفت: باید قدر انقلاب را بدانیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام منیرمحمد در مراسم بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر همدان با اشاره به ترویج فعالیت‌های انقلابی در کشور نیجریه بعد از انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث بیداری کشور‌های اسلامی در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری درصدد براندازی انقلاب اسلامی هستند، زیرا با اهل بیت (ع) دشمنی دارند، گفت: هر روز بر تعداد شیعیان نیجریه افزوده می‌شود که این موضوع به یمن انقلاب است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالای ۹۰ درصد مردم نیجریه شیعه شده‌اند، اظهار کرد: من وقتی که تحصیلات دیپلمم را تمام کرده بودم با مکتب تشیع آشنا شدم، در همان دوران وقتی به این مکتب گرویدم تمام دوستانم مرا طرد کردند و من مجبور شدم دوستان جدیدی از کشور‌های دیگر پیدا کنم.

منیرمحمد با اشاره به اینکه حالا دیگر می‌توان نیجریه را کشوری شیعی قلمداد کرد، ظلم‌ستیزی و مقابله با استکبار را رسالت مکتب شیعه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار