فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳۲ فقره سرقت در مهرماه سالجاری در این شهرستان خبر داد و گفت: کارکنان انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی خود از ابتدای مهرماه با دستگیری ۳۶ نفر سارق، ۳۲ فقره سرقت اعم از اماکن خصوصی، تجهیزات کشاورزی و محتویات خودرو را کشف کردند.
کد خبر: ۶۷۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 23 October 2018
سرهنگ بزرگعلی نوری از کشف یک هزار و ۱۷۵ کیلوگرم گردوی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ نوری در تشریح این خبر گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار با کنترل محور‌های مواصلاتی خودوری نیسان حامل گردوی قاچاق در این شهرستان را متوقف کردند.

وی افزود: این محموله قاچاق که شامل یک هزار و ۱۷۵ کیلوگرم گردو و مغز گردوی قاچاق به ارزش ۸۲۰ میلیون ریال بود، از استان‌های غربی کشور بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ۲ نفر متهم در این زمینه به مرجع قضایی معرفی شدند، از مردم شهرستان بهار خواست تا در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق شماره تماس ۱۹۷ با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

نوری در پایان با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه انتظامی و قضائی با مجرمان بیان کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی عاملی مهم در پیشگیری از سرقت است بنابراین از شهروندان تقاضا داریم همواره با رعایت این نکات در حفظ اموال خود کوشا بوده و پلیس را در ایجاد امنیت یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار