فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه از کشف ۴ کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و اقدامات اطلاعاتی چند ماهه بر روی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، مشخص شد این باند قصد تهیه و انتقال موادمخدر از استان‌های مرکز کشور به استان همدان را دارد.
کد خبر: ۶۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 23 October 2018
سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و فاقد مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با تلاش‌های شبانه روزی و تشدید اقدامات کنترلی با همکاری پاوا استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی ولوو نفتکش سفید رنگ با استفاده از حواله، پلمپ و اسناد جعلی اقدام به قاچاق فرآورده‌های نفتی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی و اعزام گشت خودرویی به محور‌های فرعی مواصلاتی، این کامیون نفتکش در ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و متوقف شد که پس از بررسی اسناد و مدارک مربوطه مشخص شد راننده خودرو از مجرمان سابقه دار بوده که به صورت ماهرانه اقدام به تهیه و استفاده از اسناد و پلمپ‌های جعلی کرده است.

کامرانی صالح عنوان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودرو، ۹۶ عدد پلمپ، ۸۰۰ برگ حواله‌های جعلی و ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۷۸۰ میلیون ریال کشف و راننده این خودرو بیان داشت، فرآورده نفتی را از حوالی شهرستان بوکان بارگیری و قصد انتقال و توزیع در حوالی تهران را داشته و اسناد جعلی را نیز از تهران تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه یک نفر متهم در این زمینه به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال، با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی افزود: با یک اقدام هوشمندانه و دقیق کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان، قاچاقچیان مذکور در ورودی شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند که از آن‌ها ۴ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف و ۴ نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور نیز توقیف شد.

کامرانی صالح بیان کرد: قاچاقچیان مذکور به صورت مسافر اتوبوس بین شهری اقدام به انتقال موادمخدر کرده و همدستان آن‌ها با خودروی سواری و موتور مواد را برای آنان جابجا می‌کردند که دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار