سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بازدید کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان از مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری گفت: واحد رفع سد معبر شهرداری، اقدام به جمع آوری دستفروشان گنج نامه و توانست بساط گستران این منطقه را ساماندهی و آن‌ها به بازارچه بوستان شهید ساعی منتقل نماید.
کد خبر: ۶۷۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 21 October 2018
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری گفت: جمع آوری بیش از ۸۳۹۲ مورد سد معبر توسط واحد رفع سدمعبر، ۳۱۲۷ مورد صدور اخطاریه، ضبط لوازم، ابزار آلات و جمع آوری بیش از ۲۶۷ مورد مصالح ساخت و ساز غیر قانونی توسط واحد کنترل ساختمان، اجرای ۱۴ حکم تخریب و ۸۷ حکم پلمپ صادره از کمیسیون ماده صد توسط واحد اجرای احکام، اخذ ۷۵ مورد حکم تخریب، ۱۳ مورد حکم پلمپ و ۱۳۴ مورد تشکیل پرونده توسط واحد فنی از اقدامات شش ماهه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان بوده است.

به گزارش تابناک همدان، حسین مردانی در بازدید کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان از مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری افزود: در این مدت واحد رفع سد معبر، اقدام به جمع آوری دستفروشان و بساط گستران گنجنامه و ساماندهی آن‌ها در بازارچه بوستان شهید ساعی نموده است.

 وی ادامه داد با توجه به انتخاب همدان بعنوان پایتخت گردشگری آسیایی در سال ۲۰۱۸ و نیز در پیش بودن برگزاری اجلاس جهانی گردشگری (UNWTI) در آبان ماه و نیز مطالبات عموم شهروندان دستفروشان و بساط گستران میدان آرامگاه باباطاهر، بلوار فرشچیان، میدان حضرت امام (ره)، میدان آرامگاه بوعلی بصورت کامل جمع آوری و پیاده راه اکباتان و بوعلی در ساعات روز پاکسازی شده است، ضمن اینکه چرخی‌های میوه فروش خیابان شهدا و باباطاهر نیز ساماندهی گردیده اند.

مردانی به انتقال پرنده فروش‌ها به مکان در نظر گرفته شده در محوطه پشت ترمینال سابق همدان اشاره و افزود : دیوارکشی این محوطه جهت بازارچه پرنده فروش‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی به انتقال بساط گستران کهنه فروش پیاده راه اکباتان به محوطه نظربیک بصورت موقت اشاره و افزود با همکاری و اقدامات کارشناسی شده سازمان ساماندهی مشاغل شهری تعداد بازار روز‌ها جهت کلیه دستفروشان و بساط گستران سطح شهر همدان جانمایی و افزایش خواهد یافت.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در ادامه به اقدامات واحد کنترل ساختمان اشاره و ابراز کرد: گشت‌های سیار خودرویی و موتوری بصورت شبانه روزی و بدون وقفه اقدام به کنترل ساخت و ساز‌های غیر قانونی در محدوه، حریم و باغات حاشیه شهر نموده و با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز بدون اغماز و تبعیض برخورد می کنند.

وی کلیه اقدامات انجام شده مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری را بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی شهرداری دانست و افزود:  مجری تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ و ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها، واحد رفع سد معبر و کنترل ساختمان میباشد، که انجام هر چه بهتر این قوانین نیاز به همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص دستگاه محترم قضایی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، بهداشت، اصناف و نیز عموم شهروندان دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار