رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: توسعه و درآمد پایدار برای استان و شهر همدان دغدغه مسؤولان است و محور گردشگری توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 20 October 2018

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: توسعه و درآمد پایدار برای استان و شهر همدان دغدغه مسؤولان است و محور گردشگری توسعه پایدار را به همراه خواهد داشت.اجلاس جهانی گردشگری آغاز راهی برای میزبانی اجلاس‌های ملی و بین المللی است/ محور توسعه استان در گردشگری است و باید سیاست گذاریهای  کلان در این زمینه صورت گیرد

به گزارش تابناک همدان، به نقل ازکمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری، کامران گردان در بازدید از دبیرخانه اجلاس افزود: ظرفیت‌ها و تجربیات در همدان از اهمیت خاصی برخوردار است، و این اجلاس می‌تواند آغازی برای برگزاری اجلاس‌های ملی و جهانی دیگری در سطح ملی و استانی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطر نشان ساخت: مدیریت شهری همدان نیازمند حضور در پنل‌های تخصصی و بهره‌گیری از مباحث گردشگری همزمان با چهلمین اجلاس جهانی گردشگری است.

وی ضمن تشکر از اعضای دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری افزود: تاکنون ۷۰ نفر برای حضور در اجلاس گردشگری در همدان اعلام آمادگی کرده‌اند که قطعاً طی روز‌های آینده بیشتر نیز خواهد شد.

گردان با بیان اینکه باید بتوان از پنل‌های تخصصی بعد از اجلاس نیز استفاده کرد، گفت: اگر صلاح دانستید از اعضای شورای شهر و شهرداری نیز در پنل‌ها حضور یافته و استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم از استان‌های دیگر نیز در اجلاس باشند و لازمه آن این است یا از شورا و یا شهرداری کلانشهر‌ها نیز دعوت کنیم و ما برای ارسال دعوتنامه  آمادگی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: جذب گردشگران داخلی و خارجی از دیگر اهداف ماست که می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی، درآمدزایی را نیز به دنبال داشته باشد.


رییس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان نیز گفت: موضوعات پنل‌ها را در اختیار ما نیز بگذارید تا بدانیم با چه دیدگاهی در پنل‌ها هستیم و محور بحث‌ها نیز مشخص شود.

مسعود عسگریان بیان کرد: کمیسیون سرمایه‌گذاری را نیز با همین محور پیش می‌بریم تا موضوعاتی را برای تصمیم‌سازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: محور توسعه استان در گردشگری است و باید سیاستگذاری در این زمینه صورت گیرد و بتوان مباحث را جامع و کامل ارائه داد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان نیز گفت: اجلاس در سطح بالایی در حال برگزاری است و نقش موثری را در توسعه گردشگری همدان دارد.

رضوان سلماسی بیان کرد: با توجه به اینکه گردشگری باید با قوت در همدان مورد توجه قرار گیرد، بنابراین اگر مباحثی در حوزه کاری شورای شهر است، به صورت جدی در کنار دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار