معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: در سال جاری ۹ میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان بودجه درزمینهٔ بیمه‌های تأمین اجتماعی اختصاص پیداکرده است و تمامی بیمه‌شدگان با داشتن ۱۰ سال سابقه بیمه و داشتن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 21 October 2018
علی بحیرایی خبر داد: ۵ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان برای بیمه تأمین اجتماعی هفت هزار و ۵۱۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.

به گزارش ایکنا، بحیرایی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری برای هفت هزار و ۵۱۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان همدان حق بیمه واریزشده است، گفت: در این زمینه پنج میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت‌شده است.

بحیرایی با اشاره به این مطلب که زنان سرپرست خانوار از سن ۴۵ تا ۵۰ سال می‌توانند بیمه شوند، گفت: کمیته امداد استان همدان برای سه هزار و ۲۶۹ زن سرپرست خانوار ماهیانه برای هر نفر ۲۷۵ هزار تومان حق بیمه واریز می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: پرداخت حق بیمه ۳۵۰ نفر از قالیبافان شناسه دار به سازمان تأمین اجتماعی و پرداخت حق بیمه هزار و ۸۹۰ خانواده از روستاییان، کشاورزان و عشایر به صندوق بیمه روستاییان از دیگر فعالیت‌های این حوزه درزمینهٔ بیمه‌های تأمین اجتماعی است.

وی بابیان اینکه سه هزار و ۸۶۰ نفر از مددجویان مجری طرح‌های اشتغال و خودکفایی دارای بیمه هستند، گفت: مددجویان طرح‌های اشتغال و خودکفایی از ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند بیمه شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان همچنین در ادامه افزود: در سال گذشته ۱۹ درصد از خانواده‌های تحت حمایت دارای بیمه تأمین اجتماعی بوده و ۶۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۵۸۷ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی نیز بازنشسته و یا مستمری‌بگیر شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار