مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این دوره از جشنواره از ٢٩ آبان ماه تا چهارم آذرماه در همدان برگزار می‌شود که یکی از اولویت‌های ما در ستاد، برگزاری جشنواره با مشارکت و حضور مردم است.
کد خبر: ۶۷۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 21 October 2018
علیرضا درویش‌نژاد از تغییر نام پارک کودک همدان به نام جشنواره تئاتر کودک تغییر می‌کند و نصب نماد جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این پارک خبر داد.

به گزارش نافع، درویش‌نژاد در نشست هم اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز همدان در مورد روند برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اظهار داشت:

وی بیان کرد: تأکید داریم تا مردم مناطق حاشیه شهر هم از برنامه‌های جشنواره بهر‌ه‌مند شود و به همین دلیل بر اساس هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش استان، مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری جشنواره در یکی از مناطق حاشیه شهر برگزار می‌شود.

درویش‌نژاد عنوان کرد: نامگذاری پارک کودک همدان به نام جشنواره تئاتر کودک تغییر می‌کند و طبق توافق با شهرداری، نماد جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این پارک نصب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر نقش رسانه ملی در زمینه اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های جشنواره، افزود: پخش زنده مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه، پخش برنامه‌های جشنواره از شبکه‌های سراسری و ... از درخواست‌های ستاد اجرایی جشنواره بیست و پنجم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار