رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به ارائه ویزیت رایگان به زائران اربعین در مراکز درمانی نهاوند بیان کرد: با توجه به معیوب شدن دستگاه سی‌تی‌اسکن در روز گذشته این مشکل برطرف و مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان برای برطرف کردن مشکل آن هزینه شد.
کد خبر: ۶۷۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 21 October 2018
مومنعلی دارابی از ارائه ویزیت رایگان به زائران کربلای معلی در ایام اربعین در مراکز درمانی نهاوند خبر داد.

به گزارش تسنیم ، دارابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج پایگاه اورژانس شهرستان نهاوند در ایام اربعین به استعداد هشت دستگاه آمبولانس آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مواقع بروز حوادث و سوانح جاده‌ای است.

وی تصریح کرد: واحد‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند برای استقبال از زائران اربعین در حالت آماده‌باش قرار دارند و هیچ گونه کمبود دارویی در شهرستان وجود ندارد.

دارابی افزود: شهرستان نهاوند با توجه به اعلام نیاز از طرف دانشگاه علوم پزشکی یک دستگاه آمبولانس به استعداد دو نفر را به مرز مهران اعزام می‌کند.

وی عنوان کرد: سه داروخانه شبانه‌روزی و یک داروخانه کشیک شبانه برای ایام اربعین در شهر نهاوند و داروخانه‌های شهر فیروزان و گیان و ۱۷ مرکز بهداشت و درمان در نقاط مختلف شهرستان آماده ارائه خدمات هستند.

دارابی با اشاره به فعالیت گروه‌های امدادی و بهداشتی در شهرستان گفت: تیم‌های بهداشت محیط نظارت کامل بر فعالیت ایستگاه‌های صلواتی شهرستان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار