نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیاز جامعه امروز را مدیران جهادی دانست و بابیان اینکه مدیر باید برای ارائه خدمت به مردم شب و روز نشناسند، گفت: اولویتی به جز گره گشایی از کار مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۶۷۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹ 21 October 2018
امیر خجسته بابیان اینکه میز خدمت نباید مدیران را از ارباب رجوع دور کند، گفت: مدیران باید در بین مردم حضور یابند.

به گزارش مهر، خجسته در جمع معتمدین شهرک ولیعصر همدان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم این منطقه اظهار داشت: میز خدمت نباید مدیران را از ارباب رجوع دور کند و مدیران باید با در بین مردم حضور یافته و کار اربابان خود را انجام و آنان را تکریم کنند.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات شهری و بر طرف کردن موانع از نیاز‌های مبرم شهر‌ها است، گفت: یکی از موانع و مشکلات منطقه ولیعصر فاضلاب این شهرک است که در جلسه‌ای مصوب شد با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی در دست اقدام قرار گیرد و با تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب کوی ولیعصر بخش عمده‌ای از مشکلات این منطقه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قسمتی از عملیات فاضلاب شهرک ولیعصر طی چند سال اخیر با پیگیری‌های انجام شده به بهره برداری رسید، اظهار داشت: تعدادی از کوچه‌های این منطقه بدون بهره مندی از فاضلاب رها شده بود که ادامه روند کار با بررسی میدانی انجام شده توسط مدیرعامل آب و فاضلاب به زودی انجام خواهد گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش پر رنگ ورزش در تربیت جامعه و لزوم هدایت اوقات فراغت جوانان با بهترین سرگرمی که همان ورزش است، بر هیچ کس پوشیده نیست، عنوان کرد: احداث مجموعه ورزشی چند منظوره دارای استخر و چمن مصنوعی از پروژه‌هایی است که با مشارکت شهرداری و صدا و سیما اجرایی می‌شود و برای تسریع و شتاب در ساخت آن نیازمند قرار گرفتن این پروژه درردیف بودجه‌های ملی و همچنین استفاده از بودجه‌های استانی است که این مهم با هماهنگی‌های صورت گرفته در دستور کار قرار گرفت.

امیر خجسته بیان داشت: یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه ساخت سالن ورزشی با مشارکت سپاه بود که به علت نبود انشعابات بدون استفاده رها شده بود و در این خصوص با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد با نصب انشعاب آب توسط اداره آب و فاضلاب همدان این ورزشگاه به زودی به بهره برداری برسد.

امیر خجسته با بیان اینکه برای رفاه بیشتر اهالی این منطقه در خدمات امور مشترکین و جلوگیری از سرقت سیم‌های ارتباطی، با پیگیری از مدیرعامل مخابرات مقرر شد قسمتی از کابل‌ها از زیر زمین عبور کند، گفت: مرکز بهداشت کوی ولیعصر تکمیل و تجهیز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار