فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد همچنین از کشف ۲۸۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۶ 21 October 2018
سرهنگ اسماعیل جمشیدی از دستگیری ۷۹ متهم درنتیجه اجرای طرح‌های مختلف انتظامی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ جمشیدی گفت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها، علاوه بر جمع آوری تعدادی اقلام ضد فرهنگی، مقادیری انواع مواد مخدر کشف، ۲۱ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۳۰ نفرجلبی، ۱۴ نفر سارق منزل، مغازه، اماکن خصوصی، کابل و سیم برق و قطعات داخل خودرو دستگیر و ۱۴ فقره سرقت کشف و همچنین ۳۶ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ اسماعیل جمشیدی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار منزلش در شهرستان اسدآباد اقدام به نگهداری سیگار خارجی و قاچاق می‌کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و اخذ مجوز قضایی، ۴ اکیپ از ماموران انتظامی و دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در بازرسی از منزل نامبرده ۲۸۷ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه یک نفر متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار استمرار تعامل و همکاری مردم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار