معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه هم‌اکنون هشت دستگاه نمک‌پاش مکانیزه موجود است، گفت: از این دستگاه‌ها برای معابر بالای ۱۲ متر و ۱۸ متر استفاده می‌شود تا رفت‌و‌آمد مردم در زمستان تسهیل شود.
کد خبر: ۶۷۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲ 22 October 2018
وحید علی‌ضمیر از خریداری چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه در همدان خبر داد.
 
به گزارش فارس، علی‌ضمیر با بیان اینکه چهار دستگاه جاروی مکانیزه در هر چهار منطقه شهری همدان فعال است، اظهار کرد: این دستگاه‌ها در معابری استفاده می‌شوند که حضور عوامل انسانی با خطراتی مواجه است.

وی با بیان اینکه به دنبال تهیه تعداد بیشتری از این دستگاه‌ها هستیم، افزود: این دستگاه‌ها صرفاً به رفت‌وروب معابر اختصاص دارند.

معاون خدمات شهری همدان با اشاره به اینکه دستگاه جدید خریداری‌شده شست‌وشوی خیابان را نیز انجام می‌دهد، تصریح کرد: این دستگاه در پیاده‌راه بوعلی آزموده شده و پس از چند نوبت آزمون از هفته جاری به صورت عملیاتی وارد فرآیند تنظیف شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در حال ارتقای تجهیزات برای فصل زمستان است، ادامه داد: اقدامات لازم برای خریداری چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه نیز در حال انجام است که حداقل تا زمستان پیشرو دو دستگاه وارد مدار می‌شود.

وی از خرید یک دستگاه باکس‌شور برای باکس‌های زباله سطح شهر خبر داد و گفت: این دستگاه‌های مکانیزه شست‌وشوی باکس‌های زباله را بدون اینکه آلودگی زیست‌محیطی ایجاد کند انجام می‌دهند و باکس زباله را در داخل منبع خود شست‌وشو می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تأکید کرد: تأخیر ایجادشده در خریداری این ماشین‌آلات به دلیل نوسانات در نرخ ارز بود که به زودی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار