مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: نتایج بررسی‌ها نشان داده است اولیایی که تعامل بیشتری با مدرسه پیرامون مسائل آموزشی و تربیتی فرزندان خود داشته اند، نتایج بهتری را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۶۷۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 21 October 2018
هادی سلگی با بیان اینکه هدف نهایی و اصلی آموزش و پرورش رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است، گفت: نظام تعلیم و تربیت اهداف متعددى براى آموزش و پرورش ذکر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سلگی افزود: شناخت این اهداف نه تنها براى مدیران، معاونان و معلمان و مربیان مدارس لازم است، بلکه پدران و مادران دانش‌آموزان هم باید با این اهداف آشنا شوند و بدانند که انتظارات برآمده از تحصیل فرزندانشان چیست.

وی تصریح کرد: هدف از مشارکت اولیای دانش آموزان فقط مشارکت مالی نیست بلکه در همه زمینه‌های که لازم باشد و انجمن تصمیم بگیرد، می‌توانند با مدرسه تعامل داشته باشند

سلگی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیاز به مساعدت و کمک همه دستگاه دارد تا در اجرای برنامه‌های خود موفق باشد، گفت: نخستین کار مربی جذب دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) قبل از اینکه رسول باشد امین بوده و امانتدار و برای همه مردم مقبولیت داشته است، خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم دانش آموزان به اعتقادات، خانواده و کشورشان متعصب باشند و این کار، با تربیت خوب اتفاق می‌افتد.
 
مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه به اهمیت اجرای طرح ملی کرامت در شهرستان ملایر به عنوان پایلوت کشوری اشاره و اظهارکرد: در همین راستا کارگاه آموزشی مبارزه با موادمخدر برای ۱۰۰ مدیر و معاون آموزشی برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدت ۴ ساعت توسط گروه‌های آموزشی متوسطه دوم برای مدیران و معاونین آموزشی دبیرستان‌های نظری، کار و دانش و فنی‌ها برپا شد.

سلگی همچنین خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در هفته تربیت بدنی برای همکاران و دانش آموزان در مدارس اجرا شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تجلیل از همکاران پیشکسوت تربیت بدنی، برگزاری همایش با مربیان و مسئولان انجمن‌های ورزشی، برگزاری دو صحرا نوردی، اجرای برنامه‌های ورزشی بومی محلی، افتتاح کانون‌های حرکت اصلاحی و ساختار قامتی و افتتاح المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه ای، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مسابقه دو صحرانوردی برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم از پارک کوهسار تا المان شهدا برگزار شد، گفت: به برندگان مسابقات مختلف در این هفته جوایزی نفیسی اهدا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار