فرماندار شهرستان اسدآباد آموزش‌محوری را یکی از راهکار‌های مرتفع شدن مشکل بیکاری جوانان و زنان خانه‌دار دانست و گفت: به‌زودی اداره فنی‌وحرفه‌ای آموزش‌های خود را مناسب با نیاز این محلات آغاز می‌کند.
کد خبر: ۶۷۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 21 October 2018
کریم حمیدوند از اجرای طرح توانمندسازی ۵ محله حاشیه‌‍نشین این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدوند اظهار کرد: طرح توانمندسازی محلات حاشیهنشین در دستور کار دولت قرار دارد که در این راستا در شهر اسدآباد نیز ۵ محله حاشیه نشین شناسایی شده و طرح فوق با مشارکت ۱۵ اداره و دستگاه دولتی در این محلات اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح توانمندسازی مشکلات و آسیب‌های مختلف محلات حاشیه‌نشین شهر شناسایی و بین ادارات مسئول تقسیم کار شده است، افزود: به‌زودی کار عملیاتی طرح توانمندسازی محلات حاشیه‌نشین شهر اسدآباد آغاز خواهد شد که محله محمودبیگی با ۱۰ هزار نفر جمعیت نیز از جمله این محلات هدف انتخاب شده است.

حمیدوند اضافه کرد: وجود بافت نامنظم، عدم رعایت اصول مهندسی در ساخت‌وسازها، رعایت نشدن شیب فاضلاب خانگی، تجمع افراد ولگرد و معتاد در بوستان‌ها از مهمترین مشکلات محلات حاشیه‌نشین شناسایی شده شهر اسدآباد بوده که دستگاه‌های اجرایی باید به فوریت به مرتفع شدن مشکلات این محلات رسیدگی کنند.

حمیدوند اولویت دولت از اجرای طرح توانمندسازی محلات را آسیب‌شناسی اجتماعی و عمرانی برشمرد و یادآور شد: نظارت اجتماعی اهالی یکی از راه‌های کاهش معضلات اجتماعی در ابعاد مختلف بوده که باید با فرهنگسازی نسبت به این امر مهم اقدام کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار