نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت : ضرورت دارد برای کسانی‌که درآمد آنان کم بوده و با یارانه تأمین می‌شود فکری اساسی کرده و آنان را به سمت حمایت ویژه ببریم و دفترچه‌های درمانی در اختیار آنان قرار گیرد که تا حد بسیاری رایگان باشد.
کد خبر: ۶۷۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 21 October 2018
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دفترچه بیمه سلامت در سال‌های قبل به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما امروز پرداخت ۲۰۰ هزار تومان برای هر فرد قشر کم‌درآمد و ضعیف برای دریافت دفترچه سلامت مشکل اساسی شده است.

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده اظهار کرد: فرد ضعیف و فقیری که فاقد دفترچه بیمه سلامت باشد و این امر موجب عدم مراجعه او به مراکز بهداشتی و درمانی شود، خسارت سنگینی به عرصه سلامت و بهداشت کشور وارد می‌کند.

وی یادآور شد: موضوع را در کمیسیون بهداشت و درمان عنوان خواهم کرد تا بتوانیم با همکاری سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد و وزارت بهداشت این افراد را حمایت کنیم و شاهد آن نباشیم که افراد قشر پایین‌دست و ضعیف فاقد دفترچه سلامت به علت فقر و تنگدستی با ابتلا به یک بیماری امکان مراجعه به مراکز درمانی را نداشته باشند.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه امیدواریم با مطرح کردن این امر مهم تدبیری اساسی برای موضوع اندیشیده شود، اضافه کرد: بر این باورم کسی که تحت حمایت کمیته امداد بوده و دارای یارانه ۵۰ هزار تومان است نمی‌تواند برای دریافت این دفترچه به ازای هر نفر از خانواده خود ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار