فرماندار نهاوند گفت: در بررسی‌های اولیه از این موقعیت در شهرستان خوشبختانه تاکنون خسارت جانی از این زلزله گزارش نشده است.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 20 October 2018
مراد ناصری گفت: خسارات جانی از زلزله نهاوند تا کنون گزارش نشده است، اما با توجه به شدت وقوع این زلزله پیش‌بینی می‌شود در برخی از نقاط روستایی و شهری شهرستان احتمالاً خسارت مالی را در پی داشته باشد.

به گزارش تسنیم، ناصری اظهار داشت: امشب در ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه و ۴۸ ثانیه زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۴.۱ ریشتر که بر اساس اعلام مؤسسه ژئوفیزیک این زمین‌لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داده، شهرستان نهاوند را به‌لرزه درآورد.

مراد ناصری اظهار داشت: مرکز وقوع این زمین‌لرزه در پنج‌کیلومتری جنوب شرقی نهاوند بوده که شهر نهاوند و روستا‌های اطراف نهاوند را لرزاند.

ناصری افزود:، اما با توجه به شدت وقوع این زلزله پیش‌بینی می‌شود در برخی از نقاط روستایی و شهری شهرستان احتمالاً خسارت مالی را در پی داشته باشد.

وی عنوان کرد: به همین خاطر جهت بررسی وضعیت شهرستان و خسارت‌های احتمالی در حوزه‌های زیرساختی از قبیل: آب، برق، تلفن و ... سریعاً ستاد بحران شهرستان در محل فرمانداری نهاوند تشکیل شد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در حال حاضر اوضاع در کنترل مدیریت بحران شهرستان است و در حال حاضر خوشبختانه مشکل خاصی در شهرستان نداریم.

ناصری با ابراز اینکه ستاد مدیریت بحران نهاوند در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برد، تأکید کرد: شهرستان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برد و امیدواریم که بتوانیم به همین شکل اوضاع را در شهرستان مدیریت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار