رئیس پلیس راه استان همدان از زائران تقاضا داریم ضمن پرهیز از شتاب در محور‌ها نسبت به رعایت قوانین اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و درازای هر ۳ ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه توقف داشته و استراحت کنند.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 20 October 2018
سرهنگ رضا عزیزی از افزایش دو برابری تعداد تیم‌های عملیاتی پلیس راه استان همدان در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ عزیزی گفت: خوشبختانه تمام امکانات موجود در استان همدان برای استقبال از زائران امام حسین (ع) فراهم شده تا در ایام اربعین امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

وی در پاسخ به سئوال مبنی بر تعداد تیم‌های عملیاتی حاضر در استان طی ایام اربعین، گفت: درخواست نیروی کمکی به مبادی ارسال شده، اما آنچه قطع به یقین صورت خواهد گرفت افزایش دوبرابری گشت‌های روز و شب و تیم‌های عملیات در محور‌های استان همدان است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در راستای راهنمایی و ارشاد زائران اکیپ‌هایی در نظر گرفته شده تا به صورت شبانه روزی نسبت به ارائه مشاوره و حتی تذکر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌هایی نیز در راستای استقرار صحیح موکب‌های پذیرایی از زائران در استان در راستای پیشگیری از تصادفات و ایجاد ترافیک انجام شده است، گفت: توصیه شده موکب‌های پذیرایی در محل‌های امن مستقر شود.

عزیزی با اشاره آمار تلفات اربعین سال گذشته، گفت: سال گذشته در محور‌های استان همدان ۲۱ نفر کشته شدند که نسبت به سال قبل یعنی سال ۹۵ شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای بودیم که امیدواریم امسال نیز این مهم سیر نزولی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار