رئیس اتحادیه ساندویچ‌فروشان همدان با بیان اینکه پس از برداشته شدن قانون حریم صنفی تعداد واحد‌های صنفی ساندویچی در شهر همدان افزایش یافته است، گفت: پیش از این برای احداث یک واحد صنفی حداقل فاصله ۱۵۰ متری باید رعایت می‌شد که امروز این محدودیت رفع شده است.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶ 20 October 2018
علیرضا مظاهری با بیان اینکه ۳۸۰ واحد زیر نظر اتحادیه ساندویچ‌فروش فعالیت می‌کنند، گفت: چهار برند کشوری در همدان فعال است که یک برند دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، مظاهری افزود: پیشنهاد توقف صدور پروانه کسب در خیابان مهدیه را دادیم که با موافقت مسؤولان مواجه نشد و به همین دلیل نمی‌توان محدودیتی برای ارائه جواز کسب صادر کرد.

رئیس اتحادیه ساندویچ‌فروشان همدان تصریح کرد: بسیاری از افراد پس از اینکه متحمل هزینه‌هایی بسیاری در حوزه تجهیز واحد‌های صنفی و نصب دکور و اجاره‌های سنگین می‌شوند، با شکست مواجه شده و مجبور به ترک این شغل می‌شوند.

وی ادامه داد: برخی از افراد نیز پیش از نصب دکور و انعقاد قرارداد به مواد قانونی از جمله محدودیت مساحتی برای رسته‌های صنف ساندویچی توجه نمی‌کنند و در نتیجه امکان صدور پروانه کسب برای آن‌ها وجود ندارد و متضرر می‌شوند.

مظاهری با بیان اینکه همدان نیاز به احداث واحد‌های صنفی جدید در ۱۲ رسته این اتحادیه ندارد، خاطرنشان کرد: البته شرایط مجموع بازار با حد مطلوب فاصله دارد و همین مسأله بر این صنف نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ۳۸۰ واحد زیر نظر اتحادیه ساندویچ‌فروش در همدان فعالیت می‌کنند، گفت: چهار برند کشوری در همدان فعال است که یک برند دیگر نیز به زودی در این شهر افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار