معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان با اشاره اینکه خدمات جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۱ مهرماه آغاز شده و تا ۱۱ آبان ماه ادامه دارد، گفت: تلاش می‌شود تا خدمات خوبی به زائران حسینی ارائه شود.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 20 October 2018
حمید عرفی‌یگانه از اعزام یک دستگاه آمبولانس به همراه دو نفر امدادگر به شلمچه خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه ثابت با ۶۹ نفرروز امدادگر و دو پایگاه موقت مسئولیت امداد و نجات را در ایام اربعین برعهده دارند.

به گزارش فارس، عرفی‌یگانه با اشاره به آمار خدمات و تجهیزات به کار گرفته شده جمعیت هلال احمر استان در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: در همین راستا یک دستگاه آمبولانس به همراه دو نفر امدادگر به شلمچه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ پایگاه ثابت با ۶۹ نفرروز امدادگر و دو پایگاه موقت مسؤولیت امداد و نجات را در ایام اربعین برعهده دارند، افزود: یک تیم واکنش سریع به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان با بیان اینکه یک مرکز کنترل و فرماندهی عملیات با چهار نفرروز خدمات ارائه می‌دهند، گفت: یک دستگاه تریلر با یک نفر امدادگر به همراه یک تیم درمان متشکل از ۶ نفر به کشور عراق اعزام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار