استاندار همدان بابیان اینکه سال گذشته با حمایت سرمایه گذاران، ۳۳ هزارو ۶۰۰ اشتغال ایجاد شد، گفت: مدیران باید خداترس باشند و درمقابل سرمایه گذاران سنگ تراشی نکنند؛ خوشبختانه در استان مسئولان پاک‌دست بسیار است و تنها نیاز است تا این مسئولان افکار خودشان را گشایش دهند.
کد خبر: ۶۶۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 19 October 2018
محمدناصر نیک بخت گفت: طبق اعلام مرکز آمار همدان به همراه استان‌های مرکزی و اردبیل در زمینه فساد اداری بین ۳ استان پاک کشور قرار دارد و دارای مدیران سلامت و پاک است.

به گزارش ایسنا، نیک بخت در شورای اداری استان همدان، با اشاره به اینکه همدان رتبه سوم را از نظر پاک‌دستی مسئولان دارد، عنوان کرد: پیوستگی اعضای نظام و مدیران در پیشرفت مناطق و استان، رمز کسب این رتبه قابل افتخار در کشور است به عنوان مثال دکتر موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از مدیران موفق و شایسته کشور بوده و روحیه جانبازی و ایثارگری و جهادی دارد، اما شش ماه است درخواست جابجایی داشته است.

وی با مطلوب دانستن شرایط کاری بانک‌های استان، بیان کرد: سال گذشته بانک‌ها ۲ هزارو ۵۹۸ میلیارد تومان پرداختی داشته‌اند همچنین ۴۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان از بانک مرکزی به حساب بانک ملی استان همدان برای صنعت فولاد واریز شد که این مبلغ، پولی بود که بانک مرکزی باید پرداخت می‌کرد.

استاندارهمدان با اشاره به فراهم بودن زمینه کاری در استان، مطرح کرد: با ایجاد وحدت بین نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی می‌توان از تمامی شرایط کاری استان به شکل مطلوبی بهره‌مند شد؛ اگر کمک و همکاری سپاه، دادگستری، نیروی انتظامی وسایر دستگاه‌ها نبود، هرگز فرصت استفاده از این شرایط مطلوب شکل نمی‌گرفت.

وی در رابطه با حواشی ایجادشده اخیر مبنی بر تبانی استاندار بانمایندگان مجلس برای عزل و نصب فرمانداران، مطرح کرد: ظاهرأ رابطه مناسب، همفکری و همکاری بین استاندار و نمایندگان مجلس، امری عجیب است چراکه به هیچ‌وجه دررابطه با عزل یا نصب فرمانداران با نمایندگان تبانی نشده و تنها وظیفه تعامل و کمک بین استاندار و نمایندگان صورت پذیرفته است

استاندار همدان در ادامه ضمن تشکر و تقدیر از زحمات سپاه استان همدان برای برگزاری آئین رزمایش ۲۰ هزارنفری بسیجیان استان، بیان کرد: جمع‌آوری ۲۰ هزار بسیجی، گویای پیام همکاری مردم شریف و قدرت ایران در دنیا است.

وی با اشاره به پیروزی ایران در بزرگ‌ترین دادگاه بین‌المللی، گفت: جدایی اروپا از آمریکا و پیروزی ایران در پرونده‌های بزرگ بین‌المللی، نشان از اثبات حقانیت ایران در دنیـا دارد.

وی با بیان اینکه پشت کردن دنیا به آمریکا و عربستان بی ارتباط با اقتدار ایران و ۸ سال دفاع مقدس نیست، اظهار کرد: مدیران باید در راستای ارتقاء هرچه بیشتر کشور به‌ویژه استان، از سرمایه گذران حمایت کنند چراکه جلب نظر سرمایه گذران عامل ایجاد اشتغال و تولید در کشور و استان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز گفت: مهمترین هدف رزمایش محمدرسول الله ۲ (ص) همدلی و اتحاد بیش از پیش مسئولان بود. از سال ۶۳ به بعد چنین تجمع بزرگی در استان و کشور محقق نشده بود.

سردار مظاهر مجیدی افزود: در تجمع عظیم بسیجیان، ۷۰۰ هزار نفر بسیجی در سراسر کشور به میدان آمدند که سهم استان همدان، ۲۰ هزار نفر بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سپاه ۲۳ هزار نفر از بسیجیان را برای تجمع دعوت کرده بود که ۲۰ هزار نفر از این میزان به میدان آمدند.

وی تصریح کرد: رزمایش محمدرسول الله ۲ در سه وضعیت شهرستانی، اعزام گروه‌های جهادی و رزمایش برگزار شد که جا دارد ازهمه دستاندرکاران تشکر کرد.

مجیدی بیان کرد: در رزمایش خدمت انتظار داشتیم که ۵ هزار نیرو پای کار بیایند و به ۵۰ هزار نفر خدمت رسانی کنند و این در حالیست که ۴۷۲ گروه جهادی به ۳۵۶ هزار نفر در بخش‌های عمرانی و سلامت خدمت رسانی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مدیران و استفاده از ظرفیت‌های بسیج اتفاقات خوبی در استان پیش آمده که نمونه آن امنیت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بااشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: بااستفاده از ظرفیت‌های بالقوه بسیج، خیلی از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن با ورود ازطریق مسائل اقتصادی خودش آسیب دید، عنوان کرد: ۴۵ مسئول آمریکایی با دیدن عملکرد رئیس جمهور قماربازشان از سمت خود استعفا دادند و این نشان از ضعف مدیریت آن‌ها است.

مجیدی تاکید کرد: اگر وحدت و انسجام بین مسئولان باشد با موفقیت از این مرحله نیزعبور خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار