دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه فساد سفره‌های کشور را ننگین می‌کند، از اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن خواست تا با همکاری استاندار و اطلاعات مبارزه بی امانی را با فساد شروع کنند و افزود: هر فساد مالی، بانکی و اداری باشد هم سفره‌های ما را نجس می‌کند و هم کار ما پیش نمی‌رود. قول شرف می‌دهم هر موردی از فسار را به میز استاندار برسانید فتنه فساد در استان کم می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 19 October 2018
سیدمحمدرضا مرتضوی گفت: متأسفانه مسئولان کشور چه در مجلس و چه در دولت آن اعتمادی که باید نسبت به هم داشته باشند را ظاهرا ندارند و از ما مردم دعوت می‌کنند که به آن‌ها اعتماد داشته باشیم. 

به گزارش ایسنا، مرتضوی در آئین تقدیر از صنعتگران و معدنکاران استان همدان، اظهار کرد: هر تریبونی را که آدم می‌شنود می‌بیند که موجی از بی اعتمادی بین متصدیان کشور است بعد ما به عنوان صنعتگر باید به حرف‌های این آقایانی که به هم دیگر اعتماد ندارند، اعتماد کنیم که کار سختی است، اما ما انجام می‌دهیم و این کشتی را از این طوفانی که گرفتارش شده با کمک همدیگر عبور می‌دهیم. 
 
مرتضوی با بیان اینکه کار و کارآفرینی است که می‌تواند کشور را نجات دهد، ادامه داد: نرخ بیکاری در استان همدان تک رقمی است که اینجا باید از تک‌تک صنعتگران، بازرگانان، کشاورزان باید تشکر کرد. نرخ بیکاری در کرمانشاه نرخ بیکاری به یک عدد وحشتناکی رسیده که تبدیل به یک فاجعه شده است.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور یادآور شد: اینکه شما توانستید نرخ بیکاری را روی ۸ نگه دارید نشان دهنده این است که مردمان باغیرت و باهمتی هستید. اینقدر بذر ناامیدی را که دائما پراکنده می‌کند دل شما را چرکین نکند نترسید. 

 مرتضوی عنوان کرد: ما نان بازوی خودمان را می‌خوریم، نه نان سیاست، نه نان رانت می‌خوریم بلکه کار می‌کنیم با کارگرانمان و کارخانه‌های خود را شاداب نگه می‌داریم تا از این مشکل بزرگ هم عبور می‌کنیم. 

وی با اشاره به حجم نقدینگی در کشور، بیان کرد: مگر می‌شود نقدینگی کشور افزایش پیدا کند بدون اخذ مجوز‌های لازم، لابد این مجوز‌ها داده شده و این بلای خانمان سوز امروز سفره‌های مردم را کوچک کرده است حالا باید چه کار کنیم؟ بالاخره این کار شده است.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت کشور افزود: این نقدینگی ایجاد شده و این هیولا آمده پشت در خانه‌های کارگران ما و فقراست من متاسفم که ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر داریم. ۷۰ هزار بودجه کشور بوده است و ما ۴۰ هزار میلیارد یارانه دادیم.

مرتضوی با تاکید براینکه نباید آدم سیاست زده شود، گفت: باید به اشتباه خود اعتراف کنیم، نباید ۴۰ هزار میلیارد را یارانه می‌دادیم، باید این حجم را می‌آوردیم در بودجه‌های عمرانی و به کارآفرینانی می‌دادیم که نرخ بیکاری همدان را روی هشت و خورده‌ای نگه داشتند و معجزه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار